Floriana Enescu, Qualia
Flaviu Nanu, White&Case
Cristina Popescu, QPAS
Alina Popescu, Hay Group Romania
4 / 4

Alina Popescu, Hay Group Romania

W.S. : Cum a influentat criza mijloacele de stimulare ale companiilor?
Alina Popescu, Reward Manager Hay Group Romania : In ultimii 3 ani toate companiile au aplicat reduceri de costuri si au setat obiective de vanzari ambitioase comparatic cu stadiul economiei. Bugetul pentru mijloacele de stimulare a fost si acesta redus – cresterea salariala de 2 cifre si promovarea la fiecare 2 ani nemaifiind o regula.

W.S. : Cum s-a schimbat comportamentul angajatilor in contextul crizei?
Care sunt pruncipalele beneficii de care au nevoie angajatii in noua economie?
A.P. :
Din ultimul studiu publicat de Hay Group in octombrie 2011, in care au fost chestionati mai mult de 1660 firme din peste 30 de tari din Europa, America de Nord si Sud dar si Asia Pacific, a reiesit ca lideri de companii au identificat cateva riscuri majore legate de comportamentul angajatilor care au deja obiective atat de stranse si carora li se va cere si mai mult in contextul noii economii sa creasca productivitatea si mai mult sa apara conflicte interne si un numar mult mai mare de angajati demotivati.

W.S. : Cum ar trebui sa isi motiveze, stimuleze companiile angajatii in contextul noi economii?

A.P. :
Sa le oferi angjatilor ce isi doresc sa obtina de la locul de munca este reteta de succes care ii poate oferi companiei angajati motivati care ofera calitate si productivitate. Din ultimele studii realizate in Romania cei mai multi angajati si-au dorit sa aiba un loc de munca sigur, o companie sanatoasa financiar care sa poate sa isi respecte promisiunile pe termen mediu si lung.

W.S. : Care sunt cele mai putin costisitoare metode?

A.P. Sa recunosti meritele angajatilor este cea mai putin costisitoare metoda

W.S. : Care sunt principalele mijloace la care vor apela companiile in perioada urmatoare pentru a-si motiva personalul?
A.P.
Cel mai important mijloc prin care poti duce la performanta si angajati motivati este un sistem de evaluare a performantelor care sa fie legat de viziunea companiei si cultura acesteia prin care sa fie recunoscute performanta angajatilor si recompensarea acesteia in functie de rezultatele financiare ale companiei sa fie dreapta.

W.S. : Care sunt rezultatele pe care le asteapta in general companiile cand decid sa intensifice metodele de stimulare ale angajatilor?
A.P. : Rezultate finaciare bune pe termen scurt.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri