1961 - primul motor “Wankel”
1990 - hidrogen si motorul rotativ
DISI Benzina + i-Stop
Catalizatorul Mazda Single Nano-Technology si un nou filtru de particule
Tehnologii de scadere a greutatii
3 / 5

DISI Benzina + i-Stop

Inginerii Mazda au stiut ca daca vor putea opri un motor pe benzina prin pozitionarea pistoanelor aflate in faza de compresie si de detenta intr-un mod optim, vor putea initia repornirea motorului prin aprinderea combustibilului in pistoane. Dar ca acest lucru sa fie realizat, combustibilul trebuie injectat direct in cilindru.

Acesta a fost momentul de creare a tehnologiei inovative Mazda de injectie directa a benzinei combinate cu sistemul i-Stop, un sistem stop/start care opreste motorul la ralanti si pozitioneaza pistoanele folosind un software avansat de control al motorului.

Cand soferul va apasa din nou pedala de ambreiaj, benzina este injectata direct, numai in camera de ardere potrivita si motorul reporneste in doar 0,35 de secunde, aproape de doua ori mai repede decat sistemele similare.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri