Volkswagen T-Roc Cabriolet
Nissan Murano CrossCabriolet
Land Rover Range Rover Evoque Convertible
Land Rover Defender 90 Convertible Heritage Customs
GMC Hummer EV
Ford Bronco Soft Top
Jeep Wrangler
Mercedes-Benz Clasa G Cabriolet
3 / 8

Land Rover Range Rover Evoque Convertible

Range Rover Evoque a fost, cumva continuatorul pseudo-trendului lansat de Nissan Murano CrossCabriolet. Șeful departamentului de design al mărcii britanice declara, în 2017, că Evoque Cabriolet este „primul SUV cabriolet de lux. Au mai fost și alte SUV-uri cu plafon retractabil, dar acesta este primul model cu adevărat premium”. Mașina a supraviețuit doar trei ani, căci în 2018 totul s-a terminat.


La bază, Evoque Convertible era inspirat de un concept dezvăluit la Geneva, în 2012. Pe atunci, oficialii mărcii spuneau că nu există niciun rabat la capitolul rigiditate și că mașina se comportă la fel de bine pe teren accidentat. Realitatea este că mașina se simțea greoaie și deloc sportivă, motorul turbo cu patru cilindri de 240 de cai putere combinat cu o transmisie automată cu 9 rapoarte fiind gâtuit.


Mașina era cu 185 de kilograme mai greu decât un Evoque obișnuit cu patru portiere și cântărea peste două tone, similar cu un Murano CrossCabriolet. Din acest motiv, deși o parte din presă a apreciat efortul celor de la Land Rover, mulți au considerat Evoque Convertbile un eșec. În plus, prețul era mai mare, acesta ajungând cu puține opționale până la 69.000 de dolari peste Ocean. Astăzi, un Evoque Cabrio poate fei găsit pe piața second-hand pentru doar 23.000 de euro, dar exemplarele mai bune costă peste 35.000 de euro și la șase ani de la finele producției.


Sursă foto: Land Rover

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri