Volkswagen T-Roc Cabriolet
Nissan Murano CrossCabriolet
Land Rover Range Rover Evoque Convertible
Land Rover Defender 90 Convertible Heritage Customs
GMC Hummer EV
Ford Bronco Soft Top
Jeep Wrangler
Mercedes-Benz Clasa G Cabriolet
1 / 8

Volkswagen T-Roc Cabriolet

Volkswagen T-Roc este un crossover compact (segment C) lansat la finele lui 2017 în Europa. Modelul a primit un facelift în 2021 și ascunde platforma MQB A1, aceeași ca pe Golful de generație a șaptea. Mașina este disponibilă cu o varietate de motoare, dar doar diesel și pe benzină. Fiind un model trecut de prima tinerețe, electrificarea lipsește, dar germanii au încercat să pompeze mai multă viață în T-Roc prin prezentarea unei variante decapotabile, în 2020.


Trebuie spus că acela era primul model cu acoperiș textil pe care Volkswagen îl oferea după o pauză de doi ani (de la oprirea producției lui Beetle). Asamblarea are loc la uzina Osnabrück din Germania, departe de toate celelalte T-Roc care sunt făcute în Portugalia. Multe componente de caroserie sunt noi, asta și pentru că ampatamentul a fost lungit și ușile din spate au dispărut. Volkswagen a ales să ofere doar două motoare pe T-Roc Cabriolet (cel de 1.000 cmc cu trei cilindri și 113 cai putere, dar și cel de 1,5 litri cu patru cilindri și 148 cai putere).


Modelul este mai puțin practic decât un T-Roc obișnuit (portbagajul are un volum de doar 281 litri), iar CEO-ul Volkswagen de la acea vreme, Herbert Diess, ar fi fost împotriva ideii. La doar câteva luni de la anunțul că T-Roc Cabriolet va intra în producție, Diess ar fi susținut că mașina nu va fi un succes comercial. Anul trecut, T-Roc-ul obișnuit a fost singurul care a spart binomul Dacia Sandero - Tesla Model Y în topul vânzărilor de mașini noi.


În România, T-Roc Cabriolet nu mai apare în configurator, dar modelul era mai scump ca un T-Roc normal. Ca idee, în Marea Britanie, modelul decapotabil are un preț de pornire cu 6.000 de lire mai mare (34.350 lire).


Sursă foto: Volkswagen

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri