Anii '20 - Bugatti Type 41 Royale
Anii '20 - Cord L-29
Anii '20 - Isotta Fraschini Tipo 8A
Anii '30 - Auburn 851SC Boattail Speedster
Anii '30 - Talbot Lago T150
Anii '30 - Citroen Traction Avant
Anii '40 - Delahaye 135 MS
Anii '40 - Jaguar XK120
Anii '40 - Cadillac Series 62 Club Coupe
Anii '50 - Mercedes-Benz 300 SL
Anii '50 - Alfa Romeo Giulietta Spider
Anii '50 - Chevrolet Corvette C1
Anii '60 - Jaguar E-Type Series 1
Anii '60 - Ferrari 250 GTO
Anii '60 - Lamborghini Miura
Anii '70 - Maserati Bora
Anii '70 - Lamborghini Countach LP400
Anii '70 - Alfa Romeo Montreal
Anii '80 - Aston Martin Lagonda
Anii '80 - Ferrari Testarossa
Anii '80 - DMC DeLorean
Anii '90 - Lotus Esprit S4 V8
Anii '90 - Dodge Viper
Anii '90 - BMW 850 CSi
Anii '00 - Pagani Zonda F
Anii '00 - Porsche Carrera GT
Anii '00 - Maserati MC12
Anii '10 - Ford GT
Anii '10 - McLaren 720S
Anii '10 - Tesla Model S
Anii '20 - Aston Martin DBS 770 Ultimate
Anii '20 - Polestar 1
Anii '20 - Lexus LC 500
6 / 33

Anii '30 - Citroen Traction Avant

Conform legendei, inovatorul Tracion Avant a fost mașina favorită a jefuitorilor de bănci francezi din anii '30, dar nu de asta se regăsește aici, alături de supermașini și limuzine de lux cu prețuri exorbitante în epocă. Traction Avant n-a fost mașina regilor și nici n-a avut trecere la marii actori din epocă, dar locul său în istorie a fost garantat datorită faptului că Traction Avant este primul model cu caroserie autoportantă și tracțiune față din lume. A fost produs între 1934 și 1957, iar Citroen a vândut cam 760.000 de exemplare, majoritatea berline cu patru uși. Design-ul original a fost opera lui André Lefèbvre și Flaminio Bertoni, ambii responsabili și pentru Citroen ID19 (care a devenit apoi Citroen DS21-23).


sursă foto: Classic Car Auctions

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri