Anii '20 - Bugatti Type 41 Royale
Anii '20 - Cord L-29
Anii '20 - Isotta Fraschini Tipo 8A
Anii '30 - Auburn 851SC Boattail Speedster
Anii '30 - Talbot Lago T150
Anii '30 - Citroen Traction Avant
Anii '40 - Delahaye 135 MS
Anii '40 - Jaguar XK120
Anii '40 - Cadillac Series 62 Club Coupe
Anii '50 - Mercedes-Benz 300 SL
Anii '50 - Alfa Romeo Giulietta Spider
Anii '50 - Chevrolet Corvette C1
Anii '60 - Jaguar E-Type Series 1
Anii '60 - Ferrari 250 GTO
Anii '60 - Lamborghini Miura
Anii '70 - Maserati Bora
Anii '70 - Lamborghini Countach LP400
Anii '70 - Alfa Romeo Montreal
Anii '80 - Aston Martin Lagonda
Anii '80 - Ferrari Testarossa
Anii '80 - DMC DeLorean
Anii '90 - Lotus Esprit S4 V8
Anii '90 - Dodge Viper
Anii '90 - BMW 850 CSi
Anii '00 - Pagani Zonda F
Anii '00 - Porsche Carrera GT
Anii '00 - Maserati MC12
Anii '10 - Ford GT
Anii '10 - McLaren 720S
Anii '10 - Tesla Model S
Anii '20 - Aston Martin DBS 770 Ultimate
Anii '20 - Polestar 1
Anii '20 - Lexus LC 500
5 / 33

Anii '30 - Talbot Lago T150

Antreprenorul și inginerul cu origini britanice și italiene Tony Lago a preluat compania franceză Talbot la începutul aniilor '30, în toiul Marii Crize, iar gama mărcii s-a modernizat până la începutul Celui de-al Doilea Război Mondial. Printre modelele mai ieftine s-a evidențiat modelul sportiv T-150 care era propulsat de motorul cu șase cilindri de 3.000 cmc proiectat cu ajutorul lui Lago. Acesta a primit, de-a lungul aniilor, caroserii impresionante semnate de case de design cunoscute în eră cum ar fi Figoni et Falaschi, Saoutchik sau Carosserie Marcel Pourtout. Exemplarul din 1937 surprins în poză a fost vândut anul trecut contra unei sume de 11,44 milioane de euro.


Sursă foto: Paul Pollock / Shutterstock.com

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri