Cum am promis deja că nu vom vorbi de modele unicat, creații precum Phantom Corsair-ul proiectat la comanda succesorului la tronul imperiului Heinz sau Mercedes-Benz-ul SSK ce a fost comandat de Contele Felice Trossi, pilot al lui Enzo Ferrari în perioada interbelică, nu se vor găsi în acest top. Chiar și așa, selectarea unor favorite este deosebit de grea, căci e ca și cum ai alege care membru din corp nu-l vrei tăiat. Cum poți selecta dintre o Alfa 8C 2900B și un Bugatti Type 57SC Atlantic? Dacă mai pui la socoteală și un Talbot Lago T150SS cu caroserie Figoni et Falaschi și un Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster, calculele devin chiar ingrate. Dar am făcut un efort, sperăm noi, semi onorabil.
Începem, deci, anii '30 cu Auburn 851SC Boattail Speedster, ultima mașină construită de marca americană Auburn. Aceasta producea modelul Speedster încă de la finele aniilor '20, iar modelul 851 a fost produs în perioada 1934-1937 cu o caroserie desenată de Gordon Buehrig care colaborase și cu Duesenberg. Cu un motor de 4,6 litri cu opt cilindri ce putea fi oferit în variantă supraalimentată de 150 de cai putere, mașina a fost populară printre starurile de la Hollywood din acea vreme care-și doreau un model construit în America ce putea sări de 160 km/h într-o vreme în care o mașină de familie ieftină nu sărea de 100 km/h.
Sursă foto: National Motor Museum - Beaulieu