Anii '20 - Bugatti Type 41 Royale
Anii '20 - Cord L-29
Anii '20 - Isotta Fraschini Tipo 8A
Anii '30 - Auburn 851SC Boattail Speedster
Anii '30 - Talbot Lago T150
Anii '30 - Citroen Traction Avant
Anii '40 - Delahaye 135 MS
Anii '40 - Jaguar XK120
Anii '40 - Cadillac Series 62 Club Coupe
Anii '50 - Mercedes-Benz 300 SL
Anii '50 - Alfa Romeo Giulietta Spider
Anii '50 - Chevrolet Corvette C1
Anii '60 - Jaguar E-Type Series 1
Anii '60 - Ferrari 250 GTO
Anii '60 - Lamborghini Miura
Anii '70 - Maserati Bora
Anii '70 - Lamborghini Countach LP400
Anii '70 - Alfa Romeo Montreal
Anii '80 - Aston Martin Lagonda
Anii '80 - Ferrari Testarossa
Anii '80 - DMC DeLorean
Anii '90 - Lotus Esprit S4 V8
Anii '90 - Dodge Viper
Anii '90 - BMW 850 CSi
Anii '00 - Pagani Zonda F
Anii '00 - Porsche Carrera GT
Anii '00 - Maserati MC12
Anii '10 - Ford GT
Anii '10 - McLaren 720S
Anii '10 - Tesla Model S
Anii '20 - Aston Martin DBS 770 Ultimate
Anii '20 - Polestar 1
Anii '20 - Lexus LC 500
3 / 33

Anii '20 - Isotta Fraschini Tipo 8A

Produs între 1924 și 1931, modelul Tipo 8A a fost urmașul lui Tipo 8. Mai scumpă decât un Duesenberg Model J, limuzina era disponibilă sub formă de șasiu rulant cu un motor de 7.300 cmc cu opt cilindri în linie. Acesta era, la momentul lansării, cel mai puternic motor cu această arhitectură din lume, iar Isotta Fraschini le promitea clienților săi că orice exemplar va putea rula fără probleme la 150 km/h. Majoritatea exemplarelor au primit caroserii construite în Elveția de către Carrosserie Worblaufen, iar mașina din imagine este o berlină cu acoperiș textil ce se numără printre ultimele construite.


Sursă foto: maradon 333 / Shutterstock.com

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri