Anii '20 - Bugatti Type 41 Royale
Anii '20 - Cord L-29
Anii '20 - Isotta Fraschini Tipo 8A
Anii '30 - Auburn 851SC Boattail Speedster
Anii '30 - Talbot Lago T150
Anii '30 - Citroen Traction Avant
Anii '40 - Delahaye 135 MS
Anii '40 - Jaguar XK120
Anii '40 - Cadillac Series 62 Club Coupe
Anii '50 - Mercedes-Benz 300 SL
Anii '50 - Alfa Romeo Giulietta Spider
Anii '50 - Chevrolet Corvette C1
Anii '60 - Jaguar E-Type Series 1
Anii '60 - Ferrari 250 GTO
Anii '60 - Lamborghini Miura
Anii '70 - Maserati Bora
Anii '70 - Lamborghini Countach LP400
Anii '70 - Alfa Romeo Montreal
Anii '80 - Aston Martin Lagonda
Anii '80 - Ferrari Testarossa
Anii '80 - DMC DeLorean
Anii '90 - Lotus Esprit S4 V8
Anii '90 - Dodge Viper
Anii '90 - BMW 850 CSi
Anii '00 - Pagani Zonda F
Anii '00 - Porsche Carrera GT
Anii '00 - Maserati MC12
Anii '10 - Ford GT
Anii '10 - McLaren 720S
Anii '10 - Tesla Model S
Anii '20 - Aston Martin DBS 770 Ultimate
Anii '20 - Polestar 1
Anii '20 - Lexus LC 500
2 / 33

Anii '20 - Cord L-29

Creațiile fraților Duesenberg - la rândul lor unele dintre cele mai frumoase din anii '20-'30 - i-au atras atenția antreprenorului E.L. Cord care a pus bazele propriei sale mărci de mașini. Modelul L-29 a fost primul din istoria industriei auto americane care a fost disponibil cu tracțiune față, iar șasiurile Cord veneau cu motoare Lycoming de 5 litri cu opt cilindri în linie preluate de la Auburn. După moda vremii, clienții își alegeau carosierul, astfel că există L-29 cu caroserie de tip Sedan cu acoperiș fix, Phaeton (berlină cu acoperiș textil), dar și roadster cu două uși. Dintre acestea, varianta decapotabilă cu farurile înguste este probabil cea mai frumoasă, dar și neobișnuită pentru finalul aniilor '20.


Sursă foto: Michael G McKinne / Shutterstock.com

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri