La finele aniilor '90, entertainment-ul a început să fie tot mai accesibil oamenilor simpli. PC-urile nu mai costau cât o caasă, iar companii ca Blockbuster îți permiteau să închiriezi filme pe care le puteai viziona pe propriul televizior, dacă aveai un videocasetofon. În mod similar, această tehnologie și-a făcut loc și în mașini, odată cu apariția televizoarelor din tetiere sau a celor care coborau din plafon. Chevrolet s-a introdus în această discuție printr-un parteneriat cu Warner Bros. care a dus la nașterea unei ediții speciale a monovolumului Venture.
Între 2000 și 2003, puteai să cumperi un Chevy Venture cu sigle speciale care-l includeau pe Bugs Bunny rezemându-se de logo-ul WB. Primeai la pachet o vopsea exterioară monocrom - neobișnuită pentru acest model - dar și un DVD player (sau videocasetofon, după preferințe) și mai multe compilații 'Looney Tunes'. Tot ca parte a acestui set erau niște pijamale, brelocuri și chiar și un cearșaf de plajă.