Iarăși, decizia de a crea o ediție specială prin care promovezi un film sau un serial de pe micile ecrane n-a fost o idee patentată de Hyundai. Cu toate acestea, Tucson-ul 'The Walking Dead' se face remarcat deoarece, în realitate, n-ar fi trebuit să existe. Jeep a încercat o schemă similară, vânzând o versiune a lui Renegade pentru a marca lansarea peliculei 'Batman v Superman: Dawn of Justice', dar nimeni nu a vrut așa ceva.
Hyundai n-a înțeles semnalul, iar Tucson-ul celor care au supraviețuit în mijlocul apocalipsei zombie există. Motivul pentru care am spus că el n-are sens este simplu și ține chiar de serial. Cum nu vrem să dăm spoilere, trebuie punctat doar că în episodul-pilot se explică adâncimea dezastrului provocat de apariția morților-vii: nici măcar benzinăriile nu mai funcționează, protagoniștii fiind obligați să se deplaseze călare în lipsa unui mjloc de transport mai rapid. Această idee dispare, însă, pentru a face loc Hyundai-ului - care apare în mai multe episoade -, dar și a altor mașini.
Sursă foto: Hyundai