1958 Maserati 450S Fantuzzi - 8,6 milioane de euro
1960 Ferrari 250 GT SWB Competizione Coupe - 8,75 milioane de euro
1924 Hispano Suiza H6C Torpedo Roadster - 8,81 milioane de euro
1937 Mercedes-Benz 540K Special Roadster - 9,44 milioane de euro
1937 Bugatti Type 57 Atalante Coupe - 9,83 milioane de euro
1937 Talbot-Lago T150-C-SS Teardrop Coupe - 11,44 milioane de euro
2003 Ferrari F2003-GA - 14,6 milioane de euro
1955 Ferrari 410 Superamerica Sport Spider - 20,97 milioane de euro
1998 McLaren F1 - 23,8 milioane de euro
1955 Mercedes-Benz 300 SLR „Uhlenhaut” Coupe - 133,3 milioane de euro
6 / 10

1937 Talbot-Lago T150-C-SS Teardrop Coupe - 11,44 milioane de euro

Cum spuneam, anul 1937 este bine reprezentat în acest top, iar pe poziția a cincea se află un Talbot-Lago T150-C cu caroseria emblematică în formă de picătură (Goutte d’Eau) semnată de carosierul Figoni et Falaschi. Compania, veche de doar doi ani la momentul producerii acestui Talbot-Lago, și-a construit o reputație pentru design-urile fluide semnate Giuseppe Figoni (Ovidio Falaschi se ocupa de latura managerială a firmei), iar acest T150-C-SS iese în evidență prin faptul că și roțiile față sunt acoperite, iar caroseria este 100% originală. Talbot-urile carosate de Figoni et Falaschi au făcut furori încă de la lansare, atât la Salonul de la New York, cât și la cel de la Paris, iar Figoni et Falaschi rămâne printre carosierii francezi de referință. Mașina aceasta și-a găsit un nou proprietar la licitația Gooding & Co. de la Amelia Island din 10 martie.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri