BMW Group Romania
Dacia
Ford Romania
Mercedes-Benz
Porsche Inter Auto
1 / 5

BMW Group Romania

Alexander Milanov, director general BMW Group Romania

"Pentru BMW Group Romania, volumele de vanzari obtinute in 2013 au fost sub anul 2012. Am inchis anul cu un rezultat de minus 25%. Am analizat punctele slabe si punctele forte si ne vom concentra in imbunatatirea suplimentara a serviciilor pe care le oferim clientilor nostri. Din punct de vedere economic, ne asteptam sa continue actualul trend de crestere pentru Romania.

Asteptam o stabilizare a pietei, desi nu stim inca daca a fost deja atins punctual minim. Vedem posibilitatea unei cresteri mici in ultima partea a anului acesta. Ca principale obstacole: avem in prezent o crestere economica moderata; activitatile de cumparare sunt la un nivel redus din cauza nesigurantei relativ la evolutia economica generala; costuri de finantare relativ mari si schimbari nefavorabile in sistemul de taxare.

Ca factori de sustinere pentru o potentiala crestere vedem restartul investitiilor straine directe din partea actorilor financiari si industriali, cu estimari pozitive din Orientul Indepartat si China, si printr-o asteptata scadere a costurilor de finantare, bazata pe scaderea riscurilor din sistemul financiar. Un al treilea factor important este faptul ca economia romaneasca este deschisa si are un potential mare pentru exporturi bazat pe stabilizarea Zonei Euro si altor regiuni de export."

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri