Guvernele fac presiuni pentru un transport mai sigur si mai ecologic
Producatorii de echipamente auto originale raspund schimbarii nevoilor de mobilitate
Noi jucatori vor prelua conducerea pe piata mobilitatii
Social media redefineste marketing-ul in domeniul auto
Colaborare intre partile interesate din industrie
Rationalizarea portofoliului OEM
Globalizarea industriei duce la aparitia unor noi riscuri
Recesiunea si companiile OEM forteaza furnizorii de nivel 2 si 3 sa aplice noi strategii
5 / 8

Colaborare intre partile interesate din industrie

Inovatiile tehnologice determina schimbari in business. Producatorii de echipamente auto originale si furnizorii de nivel 1 cauta sa colaboreze mai mult decat inainte, nu doar cu alti jucatori din industrie, ci si cu unele companii din domeniul tehnologiei si al telecomunicatiilor.


In mod special, acestia si-ar dori sa lucreze impreuna pentru a defini standardele pentru tehnologiile in curs de dezvoltare, cum ar fi protocoale comune de conectivitate integrata care vor echipa vehiculele si dezvotarea unei infrastructuri unitare de incarcare a bateriilor pentru masinile electrice.


In plus, producatorii de echipamente auto originale sunt mult mai dispusi sa imparta platforme comune cu competitorii lor si sa se concentreze pe o productie flexibila, cu scopul de a scadea costurile cu cercetarea si dezvoltarea si de a reduce riscul si timpul de punere pe piata.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri