Guvernele fac presiuni pentru un transport mai sigur si mai ecologic
Producatorii de echipamente auto originale raspund schimbarii nevoilor de mobilitate
Noi jucatori vor prelua conducerea pe piata mobilitatii
Social media redefineste marketing-ul in domeniul auto
Colaborare intre partile interesate din industrie
Rationalizarea portofoliului OEM
Globalizarea industriei duce la aparitia unor noi riscuri
Recesiunea si companiile OEM forteaza furnizorii de nivel 2 si 3 sa aplice noi strategii
4 / 8

Social media redefineste marketing-ul in domeniul auto

Mijloacele traditionale de a promova un vehicul printr-un spot de 30 de secunde in care vedem o masina pe un drum de munte s-au schimbat semnificativ. In ultimii ani, consumatorii au avut foarte multe informatii disponibile in momentul in care s-au decis sa cumpere un vehicul.


Fenomenul social media le-a asigurat acces la feedback necenzurat, inclusiv la opiniile si perceptiile altor consumatori. Deciziile cumparatorilor sunt influentate de alti consumatori, de website-uri/blog-uri si articole de stiri – tot atatea surse pe care companiile din industria auto nu le mai pot controla sau restrictiona. In acelasi timp, noile platforme de social media au facut posibil ca OEM-urile sa-si creeze legaturi mult mai stranse cu clientii.


Companiile din industria auto, in special, OEM-urile, admit treptat aceasta schimbare de paradigma si o folosesc in avantajul lor pentru a-si introduce pe piata produsele.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri