Guvernele fac presiuni pentru un transport mai sigur si mai ecologic
Producatorii de echipamente auto originale raspund schimbarii nevoilor de mobilitate
Noi jucatori vor prelua conducerea pe piata mobilitatii
Social media redefineste marketing-ul in domeniul auto
Colaborare intre partile interesate din industrie
Rationalizarea portofoliului OEM
Globalizarea industriei duce la aparitia unor noi riscuri
Recesiunea si companiile OEM forteaza furnizorii de nivel 2 si 3 sa aplice noi strategii
3 / 8

Noi jucatori vor prelua conducerea pe piata mobilitatii

Noi jucatori vor intra pe piata ca urmare a progreselor tehnologiei si a aparitiei unor noi nevoi in randul consumatorilor.


Companiile non-auto furnizeaza servicii, cum ar fi: car-sharing, mobilitate integrata, utilizare pe baza de asigurare "black-box" care stabileste taxele pe baza monitorizarii in timp real a performantei in trafic, integrarea automobilelor electrice si sisteme auto de divertisment avansate.


Evolutia acestor noi modele de business aduce noi jucatori pe lantul traditional de valoare al industriei auto, adaugand domenii suplimentare de risc si oportunitate pentru producatorii de echipamente auto originale in redefinirea directiei lor de business.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri