Magazin de cartier sau hipermarket. Ce alege romanul pe timp de criza?


Cu buzunarele tot mai stramtorate, romanii au redus, pentru prima data in zece ani, consumul casnic, care a inregistrat in prima jumatate a anului un declin de 4%, dupa ani buni in care avansul se cifra si la 25%. Cum a facut ordine criza in cosurile de cumparaturi ale romanilor si cine castiga lupta preturile ne spun specialistii in cercetare de piata intervievati de Wall-Street.


5 Ce schimbari ati observat in ceea ce priveste comportamentul de consum la romani in perioada saptamanii versus week-end (ca loc de unde se aprovizioneaza)?

Raluca Raschip director consumer tracking division, GfK Romania
Vezi raspunsul de la intrebarea numarul 2.
Alice Mihai business development director, ISRA Center Marketing Research
Reprezentanta ISRA Center nu a raspuns la aceasta intrebare.
Adina Vlad managing partner, Unlock Research
Nu simtim ca s-au produs schimbari majore din acest punct de vedere. Cred ca sunt mult mai tentati sa mearga in magazine mici in timpul saptamanii si in hipermarket-uri la sfarsit de saptamana.

Cred, de asemenea, ca sunt foarte tentati sa faca aprovizionare cu alimente din piata, ca tip de comert ieftin si care ofera produse proaspete, de buna calitate.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
Setari Cookie-uri