Q&A: Eficienta in comunicare. Varianta finantistilor
Intr-o perioada in care eficienta e mai importanta ca oricand, patru jurati ai festivalului de publicitate Effie, directori de marketing si comunicare ai companiilor din domeniul financiar-bancar, vorbesc despre cum percep ei eficienta in comunicare, despre importanta online-ului si despre campaniile de pe piata care li se par eficiente.
- Cum s-a schimbat eficienta in comunicare de la inceputul crizei? Ce apreciati in 2008 ca fiind eficient din punct de vedere al comunicarii si ce apreciati acum?
- Care e cea mai importanta schimbare in comportamentul consumatorului de servicii financiare si cum poate fi abordata ea printr-o comunicare eficienta?
- Cum trebuie sa fie mesajul trimis in social media de catre o companie din domeniul financiar?
- In ce masura s-a schimbat in ultimul an nivelul de eficienta pe care il atribuiti fiecarui canal de comunicare?
- Numiti o campanie de comunicare din sistemul financiar pe care o considerati eficienta, derulata in ultimul an (sa nu fie a companiei pe care o reprezentati).
5 Numiti o campanie de comunicare din sistemul financiar pe care o considerati eficienta, derulata in ultimul an (sa nu fie a companiei pe care o reprezentati).
Adina Rotileanu
Director de Marketing, Eureko
Avand in vedere ca in ultimii 15 ani am considerat 2 campanii de comunicare ca fiind eficiente (una m-a determinat sa ma duc sa cumpar acel produs iar cealalta m-a convins ca vreau sa lucrez la compania respectiva), imi dau seama ca am nevoie de mai multe informatii pentru a-mi forma o parere referitoare la eficienta unui mesaj/ campanie.
Cred ca comunicarea unor companii pe RCA a sprijinit mult vanzarile pe acest segment asa cum cred ca comunicarea consecventa a bancilor pe un produs cheie poate sa aduca mai multa notorietate, acoperire si atractivitate decat comunicarea pe o gama diversificata de produse.
Cred ca comunicarea unor companii pe RCA a sprijinit mult vanzarile pe acest segment asa cum cred ca comunicarea consecventa a bancilor pe un produs cheie poate sa aduca mai multa notorietate, acoperire si atractivitate decat comunicarea pe o gama diversificata de produse.
Mariana Iosif
Director de Marketing, Bancpost
Sunt multe campanii care ne-au atras atentia si despre care, in mod intuitiv, am putea presupune ca sunt eficiente, totusi, nestiind rezultatele concrete pe care aceste campanii le-au atins e nefiresc sa facem nominalizari.
Cristina Bold
Head of Corporate Communications, Milennium Bank
Cred ca una dintre cele mai reusite campanii ale ultimei perioade a fost cea aniversara, de 10 ani, a BRD. Apreciez insa si prospetimea proiectelor ING Bank, precum si multe campanii ale altor jucatori din piata bancara. Comunicarea acestei industrii a devenit tot mai competitiva si mai creativa in ultimii cativa ani.
Bianca Dordea
Director de Comunicare, BRD-Groupe Societe Generale
Campania Groupama Asigurari mi-a atras atentia, nu stiu cat de eficienta este (cred ca e in curs de desfasurare inca).