Cum vad anul 2008 cei mai importanti jucatori din training
Bancile si multinationale vor fi in 2008 cei mai mari clienti ai companiilor de training din Romania, iar cele mai solicitate programe de training vor ramane cele de leadership, potrivit managerilor din piata de profil chestionati de Wall-Street Q&A.
Un articol de Adina Vidroiu.
Un articol de Adina Vidroiu.
- Care au fost cele mai solicitate programe de catre companii in 2007?
- Care au fost clientii mari care au generat cele mai mari venituri?
- La cat se ridica suma maxima pentru derularea unui program de training in top management?
- Cat de des apeleaza companiile la programe de training?
- Cat de mult sunt dispuse companiile sa investeasca in traininguri pentru angajatii lor?
- Care este cifra de afaceri obtinuta in 2007?
- Care au fost tendintele observate pe piata de training in 2007?
- Care va fi cresterea in valoare a pietei de training in 2008?
- Care vor fi cele mai solicitate programe de training in 2008?
- Cu cat va asteptati sa creasca numarul companiilor de training pe piata anul viitor?
10 Cu cat va asteptati sa creasca numarul companiilor de training pe piata anul viitor?
Adrian Florea
Managing Partner, Grupul Trend Consult
Piata incepe sa atraga din ce in ce mai multi profesionistii cu experienta din domenii variante care aleg calea consultantei fie prin colaborare cu o companie mare de training fie prin infiintarea propriei firme.
Numarul firmelor de training creste in fiecare an datorita migrarii acestor profesionisti si plecarii pe cont propriu a unor consultanti din firme mai mari de training, insa, sunt puine cele care reusesc sa se transforme in afaceri. Datorita cifrelor mici de afaceri si activitatii restanse este foare greu de estimat numarul de firme noi care apar in fiecare an.
Numarul firmelor de training creste in fiecare an datorita migrarii acestor profesionisti si plecarii pe cont propriu a unor consultanti din firme mai mari de training, insa, sunt puine cele care reusesc sa se transforme in afaceri. Datorita cifrelor mici de afaceri si activitatii restanse este foare greu de estimat numarul de firme noi care apar in fiecare an.
Viorel Panaite
Partener, Human Invest
Din punct de vedere al numarului lor e greu de spus si putin conteaza: cert este ca pentru a intra in Liga Superioara a acestei piete, unde sunt 5 6 companii, va fi din ce in ce mai greu datorita penuriei de profesionisti in domeniu, timpului mare de consolidare a brandului unei companii si de castigare a notorietatii si credibilitatii solutiilor oferite.
Andrei Gosu
Consultant, Ascendis
Nu putem estima acest numar.
Eugen Dragomir
Director, Codecs
Pentru 2008 numarul companiilor de training nou intrate pe piata ar putea atinge 12%.
Dan Berteanu
General Manager, Achieve Global
Consideram ca in 2008 numarul companiilor de training din Romania nu va inregistra o crestere substantiala, avand in vedere faptul ca pe piata de training exista deja un numar semnificativ de companii care ofera astfel de servicii.