Cum vad anul 2008 cei mai importanti jucatori din training
Bancile si multinationale vor fi in 2008 cei mai mari clienti ai companiilor de training din Romania, iar cele mai solicitate programe de training vor ramane cele de leadership, potrivit managerilor din piata de profil chestionati de Wall-Street Q&A.
Un articol de Adina Vidroiu.
Un articol de Adina Vidroiu.
- Care au fost cele mai solicitate programe de catre companii in 2007?
- Care au fost clientii mari care au generat cele mai mari venituri?
- La cat se ridica suma maxima pentru derularea unui program de training in top management?
- Cat de des apeleaza companiile la programe de training?
- Cat de mult sunt dispuse companiile sa investeasca in traininguri pentru angajatii lor?
- Care este cifra de afaceri obtinuta in 2007?
- Care au fost tendintele observate pe piata de training in 2007?
- Care va fi cresterea in valoare a pietei de training in 2008?
- Care vor fi cele mai solicitate programe de training in 2008?
- Cu cat va asteptati sa creasca numarul companiilor de training pe piata anul viitor?
8 Care va fi cresterea in valoare a pietei de training in 2008?
Dan Berteanu
General Manager, Achieve Global
Piata de training din Romania este estimata in prezent la o valoare de 25-30 milioane de euro. Conform estimarilor, anul viitor, ritmul de creștere a valorii pieței va fi de aproximativ 25-30%.
Andrei Gosu
Consultant, Ascendis
Daca in 2007 valoarea pietei de training din Romania a fost de aproximativ 30-40 milioane de euro, pentru anul 2008 estimam ca va ajunge la o valoare de peste 50 milioane de euro.
Eugen Dragomir
Director, Codecs
Pentru anul viitor estimam o crestere de 30% - 35%.
Adrian Florea
Managing Partner, Grupul Trend Consult
Piata va contiuna sa creasca - in 2007 a crescut cu 20% iar anul viitor procentul va ajunge in jurul a 30%. Tendinta se va mentine si in urmatorii ani si chiar daca ritmul de crestere nu va fi acelasi, el nu se va cifra sub 10% anual.
Viorel Panaite
Partener, Human Invest
Este o cifra foarte greu de previzionat. Credem ca sunt putine date care sa sustina o astfel de previzionare (pentru ca nu sunt date care sa reflecte valoarea prezenta a pietei de training) si orice estimare este pur bazata pe intuitie si observatie.