Cum vad anul 2008 cei mai importanti jucatori din training
Bancile si multinationale vor fi in 2008 cei mai mari clienti ai companiilor de training din Romania, iar cele mai solicitate programe de training vor ramane cele de leadership, potrivit managerilor din piata de profil chestionati de Wall-Street Q&A.
Un articol de Adina Vidroiu.
Un articol de Adina Vidroiu.
- Care au fost cele mai solicitate programe de catre companii in 2007?
- Care au fost clientii mari care au generat cele mai mari venituri?
- La cat se ridica suma maxima pentru derularea unui program de training in top management?
- Cat de des apeleaza companiile la programe de training?
- Cat de mult sunt dispuse companiile sa investeasca in traininguri pentru angajatii lor?
- Care este cifra de afaceri obtinuta in 2007?
- Care au fost tendintele observate pe piata de training in 2007?
- Care va fi cresterea in valoare a pietei de training in 2008?
- Care vor fi cele mai solicitate programe de training in 2008?
- Cu cat va asteptati sa creasca numarul companiilor de training pe piata anul viitor?
3 La cat se ridica suma maxima pentru derularea unui program de training in top management?
Dan Berteanu
General Manager, Achieve Global
Preturile unei zile de training pot ajunge si pana la 4.000 de euro in functie de complexitatea programului, precum si de trainerii care sustin aceste programe.
Andrei Gosu
Consultant, Ascendis
Aceasta suma depinde foarte mult de scopul programului. Lucram atat cu clienti foarte mari care investesc in programe cateva sute de mii de euro pe an, programe care se intind pe parcursul unui an si la care participa sute de manageri din organizatie, dar avem si clienti mai mici pentru care desfasuram programe la care participa 10 manageri, de exemplu.
Eugen Dragomir
Director, Codecs
Suma maxima pe care o poate atinge un program de training este 35.000 de euro si cel mai adesea este vorba de programele de top management.
Adrian Florea
Managing Partner, Grupul Trend Consult
Construind programe Connected Learning, costul maxim depinde de stimulii de invatare identificati. Crearea experietelor reale care sa genereze apoi invatare printr-un debrief ghidat de trainer pot costa mai mult decat cursurile clasice din acelasi program. Vorbind in fiecare caz de o matrice unica de stimuli, nu putem vorbi de o suma maxima pentru ca ea nu poate fi definita. Un exemplu de cost este cel al programului de training in vanzari SPIN Selling Skills din cadrul Sales Academy, livrat sub licenta Huthwaite International - acesta dureaza trei zile iar costul pentru o grupa de maxim 12 persoane este de 25.000 de euro.
Viorel Panaite
Partener, Human Invest
Pentru o grupa de top management de pana in 20 de persoane, pentru facilitarea unui workshop strategic, tariful a fost de 10.000 Eur/zi + TVA, sesiunea fiind facilitata de un invitat international, de la unul din partenerii nostri. Daca aceasta sesiune era facilitata de cineva din echipa locala Human Invest, tariful nostru pentru astfel de proiecte este de 4.000 Eur/zi + TVA.