Cum vad anul 2008 cei mai importanti jucatori din training
Bancile si multinationale vor fi in 2008 cei mai mari clienti ai companiilor de training din Romania, iar cele mai solicitate programe de training vor ramane cele de leadership, potrivit managerilor din piata de profil chestionati de Wall-Street Q&A.
Un articol de Adina Vidroiu.
Un articol de Adina Vidroiu.
- Care au fost cele mai solicitate programe de catre companii in 2007?
- Care au fost clientii mari care au generat cele mai mari venituri?
- La cat se ridica suma maxima pentru derularea unui program de training in top management?
- Cat de des apeleaza companiile la programe de training?
- Cat de mult sunt dispuse companiile sa investeasca in traininguri pentru angajatii lor?
- Care este cifra de afaceri obtinuta in 2007?
- Care au fost tendintele observate pe piata de training in 2007?
- Care va fi cresterea in valoare a pietei de training in 2008?
- Care vor fi cele mai solicitate programe de training in 2008?
- Cu cat va asteptati sa creasca numarul companiilor de training pe piata anul viitor?
2 Care au fost clientii mari care au generat cele mai mari venituri?
Dan Berteanu
General Manager, Achieve Global
In prezent, AchiveGlobal, divizie a holdingului United Business Development (UBD), colaboreaza cu unele dintre cele mai mari companii din toate industriile, fiecare dintre acestea reprezentand un client important pentru companie.
In 2006, AchieveGlobal a detinut in Romania si in Polonia un portofoliu de peste 100 de clienti si a realizat o cifra de afaceri de peste 2,5 mil. euro si un profit operational de peste 400.000 euro, operatiunea din Romania avand o contributie de peste 50% la aceste rezultate. Printre cilentii UBD se numara: Orange, Cosmote, Philip Morris, JTI, Dacia, Roche, Piraeus Bank, ABN AMRO si altii.
In 2006, AchieveGlobal a detinut in Romania si in Polonia un portofoliu de peste 100 de clienti si a realizat o cifra de afaceri de peste 2,5 mil. euro si un profit operational de peste 400.000 euro, operatiunea din Romania avand o contributie de peste 50% la aceste rezultate. Printre cilentii UBD se numara: Orange, Cosmote, Philip Morris, JTI, Dacia, Roche, Piraeus Bank, ABN AMRO si altii.
Andrei Gosu
Consultant, Ascendis
Avem clienti mari in aproape toate domeniile de activitate: financiar bancar, productie, utilitati - energie, telecomunicatii, IT, distributie, FMCG. Totusi, domeniul cu cea mai mare cerere a fost cel financiar bancar.
Eugen Dragomir
Director, Codecs
Clientii din sistemul bancar, cei din cadrul companiilor multinationale cat si cei implicati in productia industriala ( productia de rulmenti, industria grea, auto, excluzand industria alimentara si FMCG).
Clienti din sistemul bancar, multinationale (toate sectoarele de activitate) si cei implicati in productie industriala. Prin productie industriala inteleg cei implicati in rulmenti, industria grea, auto, deci cu alte cuvinte exclud pe cei din industria alimentara, FMCG.
Clienti din sistemul bancar, multinationale (toate sectoarele de activitate) si cei implicati in productie industriala. Prin productie industriala inteleg cei implicati in rulmenti, industria grea, auto, deci cu alte cuvinte exclud pe cei din industria alimentara, FMCG.
Adrian Florea
Managing Partner, Grupul Trend Consult
Cel mai mare consumator de servicii de training a fost in primul rand industria IT&C, urmata de industria de banking, industria de masini si pharma.
Viorel Panaite
Partener, Human Invest
Clientii cu care am avut proiecte de anvergura mare in 2007 sunt: Holcim Romania, Rompetrol, Tuborg Romania, Metro Group International.