Rituals deschide 3 noi magazine în România în această toamnă

Sursa foto: IULIUS

Rituals deschide 3 noi magazine în România în această toamnă

Retailerul de cosmetice și produse de îngrjirire personală Rituals își extinde rețeaua de magazine din România cu noi locații în Iulius Town Timişoara, Palas Iaşi şi Iulius Mall Cluj.

Cu peste 1.400 de magazine, în 34 de ţări, Rituals Cosmetics îşi extinde prezenţa în România prin inaugurarea a trei magazine în reţeaua IULIUS. 

Cei de la IULIUS au confirmat că Rituals va deschide, toamna aceasta, magazine în ansamblurile mixed-use Iulius Town Timișoara şi Palas Iași, precum și în Iulius Mall Cluj.

„Toamna aceasta, brandul internațional Rituals va deschide magazine în Iulius Town Timișoara, Palas Iaşi și Iulius Mall Cluj, care sunt cele mai performante dezvoltări comerciale din afara Capitalei şi lidere de piaţă la nivel regional. Rituals este recunoscut în industria de beauty pentru abordarea sa holistică, ce combină mindfulness-ul cu frumusețea sustenabilă, inspirată de tradițiile asiatice”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail IULIUS.

Portofoliul brandului include produse pentru îngrijirea corpului, a pielii, parfumuri și articole pentru casă.

Fondat în Amsterdam în 2000, Rituals s-a impus de atunci ca un expert global în industrie în peste 34 de țări, fiind prezent în orașe vibrante precum Londra, Paris și Hong Kong, cu peste 1.400 de magazine, 4.176 de magazine în interiorul altor magazine, spa-uri corporale și prima „Mind Oasis” din lume (concept de wellness și relaxare mentală), la Amsterdam, dar şi în Anvers, Barcelona, Frankfurt și Paris, în 2023.

Compania IULIUS este dezvoltator și operator specializat în ample proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Valoarea investiţiilor realizate depăşeşte 1,2 miliarde de euro. 

Portofoliul este compus din două proiecte mixte (Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara), reţeaua naţională Iulius Mall (Iaşi, Cluj-Napoca, Suceava), două proiecte de proximitate Family Market (Iaşi) și 15 clădiri office în Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. 

Portofoliul include peste 320.000 mp de spaţii de retail, proiectele fiind lidere de piață la nivel regional, cu peste 73 de milioane de vizite anual. Compania are în dezvoltare alte două proiecte mixte majore de reconversie urbană, la Cluj-Napoca şi Constanţa, investiţii estimate la peste 1,3 miliarde de euro.

Personalizate pentru tine