Carrefour a finalizat modernizarea hipermarketului Carrefour Băneasa

Sursă foto:Ritu Manoj Jethani/Shutterstock.com

Carrefour a finalizat modernizarea hipermarketului Carrefour Băneasa

Cuprins Articol:
Carrefour anunță finalizarea procesului de modernizare a hipermarketului său din Băneasa, unul dintre cele mai mari magazine ale rețelei. Magazinul a trecut printr-o remodelare amplă a spațiului și a parcursului de cumpărare, menită să eficientizeze și să îmbunătățească experiența de cumpărături a clienților. Acest proces a fost completat de noi concepte de shop in shop lansate cu parteneri locali pe categorii de produse proaspete.

Deschis în aprilie 2006 și situat în Centrul Comercial Feeria, Șoseaua București-Ploiești 44A, magazinul are o suprafață de 8.622 mp și un portofoliu de peste 50.000 de produse.

Modernizarea recentă a hipermarketului a vizat optimizarea spațiului și simplificarea procesului de cumpărături. Comunicarea vizuală este acum diferențiată pe fiecare raion, cu o signalistică clară pe categorii și subcategorii, pentru navigare mai ușoară. Această organizare este completată de intrarea unui număr mai mare de ecrane digitale.

„Acest proces nu s-a limitat doar la crearea unui spațiu mai modern, cu un parcurs mai simplu pentru clienți, ci înseamnă o deschidere mai mare către colaborări cu producători locali și furnizori specializați. Printre aceștia se numără și Meat Nova, Brutangerie și Artesana”, a declarat Cătălin Samara, Hypermarket Business Unit Director și membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

Concepe de shop-in-shop

Carrefour, alături de furnizori locali, a creat arii dedicate de shop in shop în zona de produse proaspete promovând concepte artizanale, produse de calitate superioară și interacțiuni directe cu producători români.

Printre noutăți se numără noul concept de măcelărie asistată, specializată în carne premium de vită și oaie, alături de furnizorul Meat Nova. Gama disponibilă include tăieturi speciale din carne premium precum Wagyu, Creekstone, Charolaise, Angus și miel românesc, dar și preparate precum kebab, burgeri, frigărui și pastrame. Conform reprezentanților Carrefour, produsele provin din surse verificate, iar clienții beneficiază de servicii personalizate, precum felierea la cerere și consultanță gastronomică. În total, Meat Nova oferă peste 36 de articole ultra-premium, dedicate cunoscătorilor și pasionaților de gastronomie.

De asemenea, de acum clienții au și posibilitatea de a cumpăra pâine și produse de panificație de la brutăria artizanală Brutangerie, direct din hipermarket. Cu un portofoliu de 69 de produse de brutărie, patiserie și gelaterie, brutăria produce peste 25 de sortimente de pâine cu maia sălbatică, patiserie și cofetărie.

Clienții pot descoperi Atelierul Artesana, un spațiu dedicat în întregime lactatelor artizanale, creat pentru cei care apreciază produsele din lapte românesc. Fiecare vizitator are ocazia să deguste, să întrebe și să înțeleagă diferențele dintre sortimente. Gama include brânzeturi cremoase din lapte de vacă și de capră, simple sau în variante cu ierburi, trufe, usturoi ori roșii uscate. Sunt disponibile și brânzeturi maturate, cu nucă, peperoncino sau natur. Din gamă face parte și Mato, o brânză moale, dulceagă, potrivită pentru copii. De asemenea, sunt disponibile smântâna artizanală cu 35% grăsime și cremele de brânză în ulei de măsline cu oregano, pentru arome mediteraneene.

Clienții au acces la feliator pâine și servicii de curățare pește.

În plus, în cadrul magazinului, a fost dezvoltat un concept integrat dedicat produselor BIO și celor din categoria de diete speciale. Noul concept, amplasat în apropierea zonei de produse proaspete, oferă acces facil la o selecție variată de articole sănătoase. Astfel, acum clienții pot regăsi în același loc atât produse de băcănie BIO și pentru diete speciale, precum fără gluten, fără zahăr, fără lactoză, urmate apoi de fructele și legumele BIO, într-un univers integrat.  

Noi concepte pentru produsele non-alimentare

Vor fi introduse titluri noi de la Editura Arthur, în special destinate copiilor, completând selecția deja existentă de la Cărturești. Astfel, clienții au acces la o gamă mare de cărți pentru toate vârstele.

De asemenea, un punct principal în reprezintă raionul de produse cosmetice, o zonă extinsă, completată cu ecrane digitale. Raionul cuprinde produse cosmetice și îngrijire personală, precum și un spațiu dedicat produselor coreene. De asemenea, zona produselor sezoniere a fost extinsă și introdusă la intrarea în magazin. În ceea ce privește electrocasnicele, zona dedicată a fost reconfigurată în insule speciale pentru branduri, pentru o mai bună vizibilitate a acestora.  

Cu scopul de a eficientiza cumpărăturile rapide, direct din culoarul galeriei comerciale, a fost amenajată o zonă Express, amplasată în zona de Relații Clienți. Astfel, clienții au acces direct la o selecție de băuturi și gustări rapide, atât marca națională cât și marcă proprie Carrefour.

Carrefour Băneasa pune la dispoziția clienților 38 de case de marcat, dintre care 26 sunt self check-out, 2 Scan&Pay și 10 clasice. 

Magazinul oferă, de asemenea, o gamă variată de facilități practice, de la puncte de reciclare pentru ulei uzat și baterii, până la comenzi speciale, cititoare de preț, serviciu de xerox. 

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.    

 

Personalizate pentru tine