Agenția GMP&U și Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București realizează un parteneriat prin care își propun să aducă mai aproape mediul academic de realitățile industriei. Prin această colaborare, programul de Masterat al Facultății de Marketing dedicat Relațiilor Publice va oferi cursanților acces la studii de caz reale, know-how de agenție și practică în domeniu.
În cadrul parteneriatului, GMP&U va face schimb de experiență cu profesorii și studenții. În fiecare an vor fi oferite peste 40 de locuri de practică pentru masteranzii înscriși în program, precum și posibilitatea de a participa gratuit la cursurile GMP Academy. În plus, agenția va colabora cu Academia de Studii Economice în dezvoltarea proiectelor de cercetare și va sprijini activitatea academică prin propunerea de teme pentru lucrările de licență, disertație sau teze doctorale.
„Colaborarea cu GMP&U oferă studenților noștri o conexiune reală cu piața muncii și îi pregătește pentru o carieră solidă în comunicare și managementul reputației”, a afirmat Prof. univ. dr. Ioana Cecilia Popescu, decanul Facultății de Marketing.
După finalizarea programului de Masterat în Relații Publice în Marketing absolvenții vor fi pregătiți să activeze în agenții de PR, în departamente de comunicare sau relații publice ale companiilor, ONG-urilor sau instituțiilor publice, având deja cunoștințe relevante, precum și experiență practică.
Marketingul, printre top 5 cele mai competitive specializări la ASE
Dacă ne uităm la rezultatele admiterilor din iulie 2024 la ASE, cele mai competitive specializări, după media de admitere la buget, au fost:
- Administrarea afacerilor (engleză) – 9.72
- Economie și afaceri internaționale (engleză) – 9.54
- Resurse umane – 9.46
- Marketing – 9.35
- Marketing (engleză) – 9.31