O nouă mutare a nemților de la Zalando pentru piața din România: retailerul online lansează un program de loialitate gratuit

Sursǎ foto: nitpicker / Shutterstock.com

O nouă mutare a nemților de la Zalando pentru piața din România: retailerul online lansează un program de loialitate gratuit

Cuprins Articol:

Retailerul german de Fashion Zalando lansează în România un program de loialitate denumit Plus. În schimbul interacțiunii cu platforma, clienții primesc puncte cu care deblochează diverse niveluri de beneficii.

Punctele de loialitate din programul Plus al celor de la Zalando pot fi acumulate nu doar prin cumpărături, ci și prin acțiuni precum abonarea la newsletter.

Ce primesc clienții Zalando prin programul de loialitate Plus

Programul Zalando Plus se extinde și pe platforma Lounge by Zalando, unde membrii pot acumula puncte pentru activitatea și achizițiile lor, beneficiind totodată de acces anticipat la campaniile Lounge. Studiile interne Zalando arată că până la 61% dintre clienți își doresc să fie recompensați pentru loialitatea lor și caută activ astfel de beneficii.

„Monitorizăm constant modul în care se schimbă atitudinile față de cumpărăturile de fashion – în special în rândul generațiilor mai tinere, unde menținerea loialității față de branduri devine tot mai dificilă. Credem că programul Plus ne va ajuta să consolidăm relația cu clienții din toate categoriile de vârstă din România.”, declară Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando.

Până în prezent, programul Zalando Plus a fost lansat în 17 țări europene.

Zalando investește înn categoria Spor pentru clienții din România

O investiție anunțată recent de Zalando pentru România este cea în categoria Sport. Zalando a transformat categoria Sport într-o experiență de sine stătătoare, cu o selecție extinsă de produse, sfaturi de specialitate, recomandări personalizate și o experiență de shopping fluidă.

În cadrul categoriei Sport, Zalando a lansat Sport hub - spații personalizate pentru alergători, cicliști, fani ai fotbalului, practicanți de yoga sau pasionați de activități outdoor. Acestea oferă nu doar selecții de produse și clipuri cu detalii tehnice, ci și conținut realizat împreună cu branduri, influenceri și sportivi. Printre exemple se numără un livestream cu fotbalistul Thomas Müeller sau o sesiune transmisă alături de Nike, în timpul Olimpiadei de la Paris.

Personalizate pentru tine