Lidl lansează carnea tocată „hibridă” în Belgia: produsul conține proteine vegetale. Retailerul promite că are același gust ca al cărnii tradiționale

Sursǎ foto: Elena Ebinger / Shutterstock.com

Lidl lansează carnea tocată „hibridă” în Belgia: produsul conține proteine vegetale. Retailerul promite că are același gust ca al cărnii tradiționale

Cuprins Articol:

Lidl, retailer alimentar deținut de grupul german Schwarz, lansează pe piața belgiană un nou tip de carne tocată, realizată dintr-un amestec de carne de vită și proteine vegetale. Ideea lansării acestui produs este simplă: să ofere o alternativă mai ecologică la carnea obișnuită. Retailerul german spune că acest nou tip de carne ajută la reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu până la 40%, conform Retail Detail.

Produsul se adresează celor care nu vor să renunțe la gustul clasic al cărnii, dar care vor să facă alegeri mai bune pentru planetă. Prin înlocuirea unei părți din carne cu ingrediente vegetale, se consumă mai puțină apă, se folosesc mai eficient resursele naturale și se reduce poluarea.

Carnea „hibrid” are gust aproape identic cu cea originală

Lidl spune că textura și gustul sunt foarte apropiate de cele ale cărnii tocate tradiționale. „Am lucrat mult la această rețetă tocmai pentrui a păstra gustul autentic. Sunt convins că și cei mai mari iubitori de carne abia dacă vor observa vreo diferență.” a declarat Sam Van Lier, responsabil de achiziții pentru Lidl Belgia și Luxemburg.

La mijlocul lunii iunie, și lanțul olandez Albert Heijn a lansat o gamă variată de produse alimentare „hibride”, în care ingrediente de origine animală sunt combinate cu cele vegetale. Printre acestea se numără și băuturi lactate cu proteine din plante, hamburgeri, carne tocată slabă, cârnați pentru grătar și creme tartinabile cu legume precum țelina și gulia.

Lanțul de supermarketuri Lidl este printre cele mai mari din România

Lidl se află pe primul loc în rândul celor mai mari rețele din comerțul alimentar românesc. Lanțul german de supermarketuri a înregistrat în 2024 ce mai mare cifră de afaceri. Lidl a avut 24 de miliarde de lei și a înregistrat un profit de peste un miliard de lei.

Podiumul celor mai mari retaileri de alimente este completat de Kaufland și Carrefour. Kaufland face parte din același grup ca și Lidl, acesta înregistrând în 2024 venituri de 19,5 miliarde de lei și un profit de peste un miliard de lei.

De partea cealaltă, francezii de la Carrefour au înregistrat o cifra de afaceri de 14, 61 miliarde de lei și o scădere de 27 milioane de lei. Important de menționat este că la finalul anului 2923, Consiliul Concurenței a autorizat preluarea magazinelor Cora de către grupul Carrefour România.

Personalizate pentru tine