eMAG țintește vânzări de 940 mil. lei de Black Friday 2025, cu aproximativ 5% mai mult decât în 2024.
Principalele reduceri și oferte de Black Friday la eMAG
- Pentru clienții care își fac pentru prima dată un abonament Genius: Plătești 49 de lei în primul an și primești vouchere în valoare de 250 lei (4 x 25 lei la eMAG, 4 x 25 lei la Fashion Days, 1 x 50 lei la Flip)
- Toți clienții care fac o comandă de Black Friday pot învârti o roată virtuală la care clienții pot câștiga vouchere de 200 de lei precum și alte premii, precum iPhone 17 Pro, PlayStation 5, TV LG OLED, Periuțe de dinți OralB, Tablete Lenovo.
- 1.000 de abonamente la energie (E.ON) cu 100 de lei reducere pentru 6 luni și preț preferențial de aproximativ 1 leu/KW.
- Peste 40.000 de bilete la festivaluri. Prețurile încep de la 10 lei. Pe listă se află festivaluri precum Electric Castle, Untold, Beach Please! și Summer Well
- Mii de echipamente oficiale de Dinamo, Rapid, Universitatea Craiova și alte cluburi de fotbal din România.
- Peste 5.000 de abonamente la platforme de streaming printre care VOYO și Antena Play
- Peste 25.000 de abonamente la operatori de servicii medicale private, printre care Synevo și Regina Maria.
- Bilete de avion cu reduceri de până la 45%.
- Până la 80% reducere la peste 44.000 de nopți de cazare în România și destinații externe
- 21 kg de aur
- 100 tone de carne de porc și mezeluri
- 125 de automobile dintre care 42 hibride și 26 electrice.
Pe 7 noiembrie, de Black Friday, clienții eMAG au la dispoziție o gamă mai mare de produse:
- 100.000 de televizoare
- 600.000 de electrocasnice mici
- 1.500.000 de articole de îmbrăcăminte
- 3.500.000 de produse cosmetice
- 400.000 de smartphone-uri și gadget-uri
- 150.000 de laptop-uri și echipamente IT
- 120.000 de frigidere și mașini de spălat
- 1.000.000 de produse pentru casă și bricolaj
Când va avea loc Black Friday la eMAG în 2025
Black Friday 2025 la eMAG va avea loc pe 7 noiembrie. Black Friday a rămas în continuare un eveniment important pentru industria de e-commerce locală. Acest tip de eveniment a fost replicat de unii retaileri și în alte perioade ale anului, apărând mai multe ediții de Black Friday de-a lungul anului.
eMAG a rămas unul dintre puținii retaileri care desfășoară campania pe parcursul unei singure zile, fiind totodată și cel mai mare retailer online de pe plan local.
În 2025, retailerul online ajunge la cea de-a 15-a ediție a Black Friday. Aceasta se desfășoară într-un context marcat de creșteri ale TVA-ului, dar și al altor măsuri fiscale care au lovit în puterea de cumpărare a românilor. Influența companiilor chineze nu a iertat piața locală de e-commerce nici anul acesta, fiind în continuare volume mari de colete care intră în țară în urma comenzilor făcute de români pe platforme precum Shein sau Temu.
Cât a vândut eMAG de Black Friday 2024
În 2024, eMAG a vândut de Black Friday de 896 de milioane de lei, în creștere cu 22% față de 2023.
Au fost peste 647.000 de clienți care au comandat 3,2 milioane de produse. Cei 13.200 de selleri din Marketplace care au participat la Black Friday au înregistrat vânzări cu 30% mai mari față de ediția anterioră, conform precizărilor oferite de eMAG.