Flanco a inceput sa vanda si prin call-center, unii clienti sunand pentru a primi consultanta sau a cumpara direct cu ajutorul colegilor. Declaratiile au fost facute la prima editie a European Digital Commerce.
Compania are in prezent 142 de magazine fizice.
Printre serviciile dezvoltate de Flanco in ultimii ani se numara credite de consum atat in magazine fizice cat si in online, garantii extinse, rezervare online si ridicare din magazin, retur in 14 zile, dar si deschidere colet la livrare.
Creditarea se face 100% online, nemaifiind nevoie de semnarea niciunui contract fizic intre clienti si Flanco.
Ofertele Flanco sunt particularizate in functie de orase si chiar de magazine. “Chiar si in mediul online, avem oferte speciale prin geotargetare – daca esti la Cluj, ai anumite oferte, daca esti la Timisoara, poti vedea oferte diferite”, puncteaza Antonela.
Clientul Flanco se informeaza preponderent in mediul online (62%), in timp ce 39% cauta pe site-urile magazinelor specializate. 20% intreaba personalul din magazine. 5% dintre clienti, in special cu varsta mai inaintata din orasele mici, isi iau informatiile din cataloage, dupa ce Flanco intrerupsese timp de 2 ani tiparirea lor.
O treime dintre cumparatori s-au informat online (de pe telefon), in timpul vizitei in magazinele fizice.
Totodata Flanco a devenit si el un “mini marketplace”, prin lansarea de jucarii, anvelope, produse de puericultura ale altor retaileri. Compania va continua aceasta tendinta, incercand sa atraga mai multe parteneriate.
Ca planuri de viitor - alegere zi & interval livrare, diversificare procese logistice, extensie parteneri & game de produse si, in continuare, testari multiple pentru cresterea ratelor de conversie.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: