19 Noiembrie 2014

Familia Cornea vrea sa vanda online pantofi Anna Cori&All Shoes de un 1 mil. euro intr-un an



Familia Cornea, care detine producatorul de incaltaminte Denis, intra pe online cu brandul Anna Cori&All Shoes si estimeaza vanzari de un milion de euro intr-un an.

Investitia in lansarea noului magazin online se ridica la “cateva zeci de mii de euro”. ”La inceputul verii, in luna iunie, am deschis magazinul online Why Denis. Am avut vanzari inca din prima zi, iar rezultatele inregistrate in aceasta vara sunt conform asteptarilor. Prin urmare, deschiderea magazinului online Anna Cori & All Shoes a fost fireasca”, spune Ana Cornea, manager si actionar al Why Denis, detinatorul brandului Anna Cori& All Shoes.

Transportul produselor va fi gratuit, indiferent de zona, in timp ce livrarea se va face in 24 de ore. ”Ne asteptam ca pana la finalul primului an sa vindem online 10.000 de perechi de pantofi, iar dupa primul an de existenta sa fi inregistrat vanzari de un milion de euro. Estimam ca cele doua branduri, All Shoes si Why Denis vor vinde online zeci de mii de perechi de pantofi anual, iar vanzarile vor fi de cel putin 10% din cifra de afaceri a companiei”, completeaza Ana Cornea.

Compania preconizeaza ca peste 70% din incaltamintea comercializata online va fi cea de dama, respectiv accesoriile. De asemenea, se asteapta ca 30 % din vanzari sa fie catre orase in care Anna Cori & All Shoes nu are prezenta offline.

La finalul lunii trecute a fost deschis al 24-lea magazin Anna Cori&All Shoes, in Timisoara, in Iulius Mall.

Denis este prezenta pe piata de 25 de ani, compania detinand o fabrica la Suceava. In prezent, reteaua de magazine numara 35 de unitati, dintre care 3 sunt in Kiev (doua magazine WhyDenis si unul Denis). La fabrica si in reteaua de magazine lucreaza 420 angajati. In 2013, cifra de afaceri a producatorului a fost de 9 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de anul precedent, cand volumul business-ului s-a situat in jurul valorii de 7,8 milioane de euro.



Citeste si