Oltenia de sub Munte, Geoparc aspirant UNESCO, va avea un parteneriat strategic cu Lidl România, în eforturile sale pentru dezvoltare comunitară și conservare a patrimoniului local. Alături de partenerii locali și strategici, printre care se află deja BRD - Groupe Société Générale și Fundația Commonland, Lidl va contribui la dezvoltarea proiectelor pentru creșterea calității vieții locuitorilor din zonă și promovarea sustenabilității în regiune.
Lidl România contribuie la protejarea patrimoniului natural și cultural local
Lidl România se implică activ în proiecte de responsabilitate socială și de mediu, iar prin susținerea Olteniei de sub Munte contribuie la dezvoltarea durabilă a comunităților și la protejarea patrimoniului natural și cultural local. În toate domeniile sale de activitate, retailerul acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu.
Viitorul sustenabil al Olteniei de sub Munte
Oltenia de sub Munte are deja derulare mai multe proiecte locale, dar și susținerea antreprenorilor locali printr-un program de granturi. De asemenea, continuă programul educativ Ranger Junior și are un program național ce conectează cele două rețele: Rețeaua pentru Natură Urbană și Rețeaua Geoparcurilor din România, în programul Comunități rurale și urbane împreună pentru conservare și dezvoltare durabilă. Lidl se alătură acum acestor demersuri și consolidează eforturile prin noi inițiative de responsabilizare socială și protecție a mediului.
Parteneriatul strategic cu Lidl România reflectă angajamentul pe termen lung al inițiativei Oltenia de sub Munte față de comunitățile locale și de patrimoniu local.
“Vrem să transformăm Oltenia de sub Munte într-o regiune mai verde și mai prosperă, de care să ne putem bucura noi și generațiile viitoare. Cu sprijinul acestor parteneriate, Asociația Kogayon își consolidează capacitatea de a genera un impact pozitiv durabil asupra mediului, comunităților din Oltenia de sub Munte și a teritoriilor din celelalte geoparcuri și arii naturale urbane ale României, declară Florin Stoican, fondatorul Asociației Kogayon
Pe de altă parte, Maria Mihai, director de comunicare și CSR Lidl România, afirmă că susținerea Asociației Kogayon și a proiectului geoparcului Oltenia de sub Munte sprijină direcția strateică de sustenabilitate a Lidl România.
"Ne-am propus să contribuim la conservarea biodiversității și combaterea efectelor negative asupra mediului. Să fim responsabili înseamnă să fim în primul rând, conștienți de impactul nostru, iar să avem grijă de păstrarea locurilor naturale bogate în specii este o datorie a fiecăruia dintre noi, pentru un viitor mai bun", competează Maria Mihai.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.350 de magazine și peste 225 de centre logistice și depozite în 31 de țări. În prezent, Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.