Ce înseamnă campania de rebranding pentru produsele oferite de Poșta Română
"Compania Naţională Poşta Română, liderul serviciilor de poştă şi logistică din ţară, a demarat în acest an un amplu proces de rebranding şi diversificare a portofoliului de branduri, proces care este încă în desfăşurare şi care marchează o nouă etapă în istoria sa de peste 163 de ani", se scrie în comunicat.
Potrivit sursei citate, Poşta Română trece printr-o transformare majoră bazată pe trei direcţii: ghişeu universal - infrastructură de relaţie între cetăţeni şi companii cu instituţiile statului; curierat şi logistică - bază solidă de hub-uri logistice, concurent în e-commerce şi last-mile; servicii financiar-bancare-soluţii digitale accesibile.
Poşta Română menţionează că strategia de rebranding presupune un pachet complex, ce include, în acord cu procesul de transformare organizaţională, o nouă identitate vizuală a companiei sub umbrela unui brand principal puternic, cu o arhitectură clară, a cinci sub-branduri specializate şi a unui brand endorsat.
Procesul de rebranding este dezvoltat în colaborare cu Inoveo Concept, agenţie românească de consultanţă în branding şi design cu peste 20 de ani de experienţă şi un portofoliu extins de proiecte pentru branduri naţionale şi internaţionale. Procesul include toate etapele necesare pentru construcţia unui brand solid şi contemporan.
La finalul acestui proces, compania va face publică noua strategie de rebranding.
Critici aduse noului logo al Poștei Române

Sursă foto: Poșta Română
Ca parte a campaniei de rebranding, compania națională Poșta Română a dezvăluit și un nou logo, care-l înlocuiește pe cel din prezent. Acesta din urmă a fost folosit încă din 2004, iar noua identitate vizuală este complet diferită, celebrul corn folosit în trecut de poștași pentru a anunța trecerea lor pe ulițe dispărând complet.
Noua siglă a costat 47.570 de euro și este opera firmei Inoveo Concept. Costul, considerat mare de mulți internauți, nu include și alte elemente de rebranding a Poștei Române. Știm, însă, că noua imagine vizuală a fost deja înscrisă la OSIM.
Aceste cheltuieli vin la doar un an după ce Poșta Română prezenta un nou echipament al poștașilor și factorilor poștali. La acel moment, Poșta plătea 1 milion de euro pentru a-i îmbrăca în straie noi pe poștași, dar aceste haine utilizează vechiul logo Poșta Română.