GALERIE FOTO | Ferrari a inaugurat showroom-ul de la București și a adus în premieră noul model Amalfi

Sursa foto: Wall-Street.ro

Gallery Vezi Galeria (64)

GALERIE FOTO | Ferrari a inaugurat showroom-ul de la București și a adus în premieră noul model Amalfi

Cuprins Articol:
Ferrari și Holand Automotive Group au inaugurat oficial reprezentanța din România, ocazie cu care a adus la București, în premieră și noul model Amalfi, cu care Ferrari vrea să le ofere o concurență mult mai puternică celor de la Porsche pe segmentul GT (Grand Turismo).

Ferrari și noul său partener local, Holand Automotive Group, au inaugurat oficial showroomul „Ferrari of Bucharest”, care se află pe Calea Bucureștilor, nr. 91, în Otopeni.

Puteți vedea imagini cu noua reprezentanță și noul model Ferrari Amalfi în galeria foto de mai sus.

La evenimentul de inaugurare au fost prezenți Gad Bitton, proprietarul Holand Automotive Group și Reno De Paoli, Head of Ferrari Europe & Africa, care au vorbit despre planurile lor în ceea ce privește România.

Ferrari se află la al doilea partener care a deschis o reprezentanță exclusivă în România, primul contact oficial cu piața locală fiind în 2008, ocazie cu care constructorul italian a început să-și construiască o comunitate de clienți. După ce și-a încheiat colaborarea cu fostul reprezentant, cei de la Ferrari au ajuns la un acord cu cei de la Holand Automotive Group.

Primul nostru contact cu piața din România a fost în 2008, iar piața s-a deschis către noi. Am descoperit aici foarte mulți entuziaști și fani ai brandului nostru, oameni care au apreciat design-ul, inovația și creațiile Ferrari. Cu ocazia deschiderii noii reprezentanțe vrem să dezvoltăm și mai mult pe baza a ceea ce am construit până acum”, a declarat, în cadrul unei conferințe de presă, Reno De Paoli.

Proprietarul Holand Automotive Group, compania care a fost desemnată de Ferrari ca fiind reprezentantul local la noi în țară, a declarat că piața din România are un potențial important pentru vânzarea de mașini de lux în general și pentru Ferrari în special.

„Am realizat mai multe investiții strategice în ultimii ani, ne-am extins rețeaua în mai multe părți ale lumii și ne-am dorit să ne extindem și în Europa, iar după ce am analizat oportunitățile pe care le-am avut am ales să investim în România. Comunitatea construită de Ferrari în România este extraordinară și credem că piața este pregătită se treacă la nivelul următor”, a declarat și Gad Bitton.

Ferrari nu exclude extinderea la noi în țară, dar nu se va întâmpla prea curând

Reprezentanta Ferrari of Bucharest - Sursa foto: Wall-Street.ro

În timp ce reprezentanții Ferrari și Holand Automotive Group recunosc importanța României în a veni mai aproape și de clienții din regiune, din țările vecine, momentam nu există planuri pentru a deschide alte showroom-uri, obiectivul noii reprezentanțe fiind acela de a-și consolida în prima fază activitățile și prezența.

„Într-adevăr, România este o țară mare și poate că am mai putea deschide showroom-uri și în alte părți, dar deocamdată ne vor concentra pe ceea ce putem face prin intermediul celui pe care l-am inaugurat azi. Ne vom concentra pe a menține standardele brandului Ferrari. Nu ne-am stabilit obiective care să vizeze neapărat creșterea volumului de vânzări. Ferrari nu este un brand care să se concentreze pe cantitate, pe volum, ci pe a oferi clienților săi experiența pe care și-o doresc de la un brand precum Ferrari”, a mai explicat Reno De Paoli.

Potrivit acestuia, Bucureștiul este deocamdată o piața destul de mare, iar Ferrari încă mai poate face multe pe această piață, dar pe termen lung, brandul italian nu exclude și posibilitatea de a se extinde în țară, deși, momentan, nu sunt planuri care să vizeze o extindere în alte orașe din România.

Potrivit lui Gad Bitton, extinderea în Europa marchează o nouă etapă în dezvoltarea grupului, odată cu achiziția reprezentanței Ferrari din București, consolidând astfel prezența globală a Holand Automotive Group.

Noua reprezentanță a adus în premieră Ferrari Amalfi în București

Ferrari Amalfi - Sursa foto: Wall-Street.ro

Pentru evenimentul de lansare, noul reprezentant oficial al Ferrari a adus la București, în premieră, modelul Amalfi, un GT cu care Ferrari vrea să concureze direct cu cei de la Porsche, după cum ne-a explicat și Gab Bitton.

Coupe-ul cu motor twin-turbo, V8, amplasat frontal, care dezvoltă 640 de cai putere, poate ajunge de la 0 - 100km/h în 3,3 secunde și la ajunge la 300 km/h în 9 secunde.

Potrivit reprezentanților Ferrari, prețul final pentru România, care include și TVA, este de 246.271 euro.

Personalizate pentru tine