Wizz Air își sărbătorește cea de-a 18-a aniversare în România cu un eveniment special care promite distracție și recompense pentru participanți. Sărbătoarea va debuta cu o vânătoare de comori captivantă, care va avea loc în cele șase orașe din România în care Wizz Air are baze operaționale.

Vânătoarea de comori se va desfășura pe parcursul a două zile:

  • 21 iulie: București, Craiova și Timișoara
  • 22 iulie: Cluj-Napoca, Sibiu și Iași

Participanții pot urmări conturile de social media ale Wizz Air pentru indicii. În fiecare zi, vor fi postate trei ghicitori, oferind indicii despre trei locuri unice din fiecare oraș. În fiecare locație va fi ascuns un voucher în valoare de 100 de euro, cu un total de trei vouchere disponibile pentru fiecare oraș

Cum să participi

  1. Rezolvă ghicitorile: Urmărește Wizz Air pe contul său de Instagram @wizzair pentru indiciile ghicitorilor despre locuri faimoase din orașul tău.
  2. Găsește locația: Prima persoană care ajunge în fiecare locație și găsește un reprezentant WIZZ va câștiga un voucher de 100 de euro.
  3. Trebuie să cunoști o parolă: Parola corectă, care va fi dezvăluită prin story-urile de Instagram în dimineața zilei de 21 iulie, trebuie furnizată reprezentantului WIZZ pentru a revendica premiul.

Pe conturile de social media ale Wizz Air vor fi postate trei ghicitori care oferă utilizatorilor indicii despre trei locuri unice din fiecare oraș, unde pot fi găsite trei vouchere cu o valoare de 100 de euro fiecare.

Wizz Air, compania aeriană ultra-low cost, operează o flotă de 220 de aeronave Airbus A320 și A321. Wizz Air este listată la Bursa de Valori din Londra cu abrevierea „WIZZ”.

Sursa foto: Wizz Air/ Media Kit

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri