La doar două luni după ce Park Güell, una dintre cele mai cunoscute destinații turistice din Barcelona, a fost pe prima pagină a ziarelor, faimosul obiectiv atrage din nou atenția tuturor. De data aceasta, conducerea sa a decis să digitalizeze toate vânzările de bilete, începând cu 1 iulie.

Practic, începând cu 1 iulie nu veți mai putea achiziționa bilete de la intrare, ci doar online.

La fel ca și în cazul eliminării liniei de autobuz care avea stație în apropiere, acest pas a fost determinat de dorința de a reduce aglomerația din zonă. Locuitorii din La Salut, cartierul în care se află Park Güell, se plâng de ani de neplăcerile de a locui lângă punct turistic de asemenea anvergură, scrie The Mayor.

Trecerea la o digitalizare completă a vânzărilor de bilete vine în mod natural, deoarece vânzările online au reprezentat deja 85% din total.

Mai mult decât atât, autoritățile speră să reducă și mai mult aglomerația prin această metodă, deoarece turiștii vor ști exact la ce oră să ajungă pentru vizită. Aceasta pentru că biletele sunt emise pe intervale orare, tocmai pentru a evita îmbulzeala oamenilor. Un bilet pentru a vizita faimosul parc costă de la 13 euro pentru o persoană.

De asemenea, vânzarea exclusiv online a biletelor duce și la evitarea situațiilor în care turiștii ajung la poarta parcului și află că nu mai sunt bilete. Practic, au făcut un drum degeaba.

În altă ordine de idei, digitalizarea vânzărilor de bilete este una dintre măsurile anunțate în planul recent pentru managementul turismului în oraș.

Parcul Güell, proiectat de nimeni altul decât Antoni Gaudi, a fost deschis oficial ca parc public în 1926 și de atunci fascinează vizitatorii cu amestecul său de arhitectură de basm și mozaicuri colorate. A devenit unul dintre acele locuri aproape obligatorii în care turiștii trebuie să-și facă un selfie.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri