Multe țări europene au început treptat să oprească zborurile internaționale din cauza situației de urgență legată de COVID-19. Agenția de Turism Online – eSky oferă o soluție ce permite călătorilor să găsească cu ușurință rute alternative spre casele lor, respectând restricțiile deja impuse de Autorități.

Departamentul IT al eSky a reușit să implementeze o nouă caracteristică în motorul său de căutare. Astfel, atunci când căutați un anumit zbor, sistemul stabilește dacă există restricții la călătoria în țara de plecare sau de sosire și, dacă acestea există, sistemul oferă automat zboruri către și dinspre aeroporturile din apropiere, situate în țările vecine.

Prin urmare, de exemplu, dacă sunteți în căutarea unui zbor spre România din Polonia, unde nu operează în prezent zboruri, motorul de căutare va oferi automat cele mai apropiate rute alternative din Germania și, în special, aeroporturile cele mai apropiate de granița poloneză.

În prezent, eSky.ro este în contact constant atât cu companiile aeriene, cât și cu instituțiile, cu scopul de a optimiza procesele care vor ajuta pe oricine dorește să se întoarcă acasă. În același timp, o cantitate imensă de cereri de rambursare a zborurilor anulate va fi procesată.

România nu operează zboruri către Spania, Polonia, Iran, Italia și statele care și-au închis granițele, ca urmare a răspândiri necontrolate a COVID-19. Au mai rămas curse către Germania și Marea Britanie, până la informări ulterioare. Potrivit purtătorului de cuvânt al Aeroportului Henri Coandă, Valentin Iordache, Otopeni înregistrează o scădere de aproximativ 80% a călătorilor, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

”Pe 17 martie 2019, aeroportul era tranzitat de aproximativ 37.000 de pasageri Și era o perioadă lejeră, totuși. Pe 17 martie 2020, în schimb, numărul celor care au trecut pe aici a fost de circa 8.000”, a adăugat Valentin.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri