Wizz Air a anunțat că, din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate ca urmare a restricțiilor de călătorie impuse pentru combaterea pandemiei COVID-19, a automatizat procesul de rambursare a clienților afectați, încărcând automat 120% din tariful original sub formă de credit de companie în conturile WIZZ ale clienților săi.

În paralel cu introducerea procesului de rambursare automatizat, compania aeriană își va dezactiva temporar funcția de înregistrare a cererilor online, până cel târziu la 14 aprilie 2020, pentru a se asigura că poate gestiona volumul de peste 100 de ori mai mare de anulări primite în ultima perioadă.

În timp ce procesul automat de rambursare a banilor pentru agențiile de turism este dezvoltat, Wizz Air roagă agențiile de turism să contacteze centrul de apel al companiei aeriene.

Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – ar trebui să ia legătura cu compania de la care și-au achiziționat biletele.

În această perioadă, compania transmite clienților să folosească platformele de gestiune individuală, accesibile din e-mail-uri primite, pentru a minimiza traficul către centrele de apeluri extrem de ocupate.

La începutul lunii martie, Wizz Air a anunțat că își suspendă cursele pe toate rutele dintre România și Italia ca urmare a deciziei autorităților române de a interzice toate zborurile dintre cele două țări între 9 și 23 martie 2020 inclusiv.

De asemenea, începând cu 11 martie, mai multe zboruri din Germania şi Spania către Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara au fost anulate în actualul context de infectări cu coronavirus. Nu în ultimul rând, Wizz Air a anunțat că, din cauza restricțiilor de călătorie impuse pe toate zborurile externe, comunicate de primul ministru polonez Mateusz Morawiecki, începând cu 15 martie 2020, ora 00:00, compania își suspendă toate zborurile spre și dinspre Polonia până la noi informații.

Sursa foto: Wizz Air

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri