In perioada 11-14 ianuarie 2007, Autoritatea Nationala pentru Turism si Ministerul Culturii si Cultelor prezinta Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007 ca destinatie turistica la targul international Ferien Messe 2007 organizat la Viena. Promovarea Sibiului in cadrul celui mai mare targ de turism din Austria, care are anul acesta Romania ca tara partenera, se deruleaza in baza protocolului semnat intre ANT, MCC si Asociatia Sibiu 2007.

Actiunea de promovare la Ferien Messe 2007, adresat publicului si companiilor specializate, urmeaza mixului de comunicare extins derulat de catre ANT pentru Sibiu CCE 2007 in Austria si Germania. La evenimentul de prezentare oficiala a Capitalei Culturale vor participa d-nul. Sergiu Nistor, Comisarul guvernamental pentru programul Sibiu CCE 2007 si d-na. Monica Barbuletiu, Presedintele ANT.

In cadrul standului Romaniei, Sibiu CCE 2007 beneficiaza de un spatiu dedicat, amenajat cu expozitia Sibiu. Tanar din 1191 si elementele vizuale ale campaniei de comunicare realizate de catre GAV|Scholz&Friends Bucuresti. Suportul informational la stand este asigurat prin materiale tiparite si audio-video ale Asociatiei Sibiu 2007 si ale ANT. Pe durata targului, la stand ruleaza filmul de prezentare a Sibiului, realizat de catre Dumitru Budrala.

Zestrea culturala deosebita a Sibiului se datoreaza creuzetului multi-etnic, confesional si cultural, recunoscut astazi din ce in ce mai mult in Europa si in lume drept o virtute a civilizatiei. Ceea ce prezinta Romania si Sibiul la Viena si in Austria nu este doar o realitate istorica recunoscuta, ci un fenomen cultural viu, interesant si atragator pentru turisti, a declarat dl. Sergiu Nistor, Comisarul guvernamental pentru programul Sibiu CCE 2007.

Sibiu CCE 2007 a fost deja inclus ca destinatie in ofertele turistice ale tur-operatorilor austrieci Verkehrsbro, Ruefa, Blaguss, Raiffeisen-Reisen si Dr. Maiers. ANT a derulat pana in prezent o campanie in 4 landuri din Austria (in orase precum Viena, Salzburg si Graz) folosind, in virtutea protocolului cu MCC si Asociatia Sibiu 2007, spotul TV si vizualurile de promovare realizate de catre GAV|Scholz&Friends pentru Sibiu CCE 2007. Campania a cuprins difuzari in reteaua TV ORF a spotului TV Fabrikultura (acoperind ca expunere 80% din populatia Austriei) si afisaj prin city lights in refugii de autobuz si tramvai, rolling boards si prin panouri in orase si pe autostrada Viena Budapesta.

De la inceputul acestui an, campania de promovare ANT din Germania s-a extins si in cea mai mare gara feroviara din Europa, Leehrter Hauptbahnh din Berlin, unde sunt expuse vizualurile Sibiu CCE 2007.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri