Carpatair introduce pentru perioada de vara 2011 o campanie prin care ofera bilete de avion incepand de la 65 euro one-way cu toate taxele incluse catre 26 de destinatii din 7 tari.
Promotia este valabila in perioada 5 mai – 30 iunie 2011, pentru calatoriile efectuate in perioada 10 mai – 1 iulie 2011.

Ofertele sunt valabile pentru o anumita zi de calatorie si urmeaza a fi promovate zilnic catre clienti si prin intermediul retelelor de socializare online: pagina de Facebook Carpatair si contul de Twitter.

„Traversam o perioada in care suntem cu totii in cautarea celor mai bune oferte de pe piata pentru a ne planifica calatoriile si vacantele din aceasta vara, iar transportul reprezinta o pondere semnificativa in bugetul de calatorie al romanilor. In acest sens, lansam pentru perioada verii campania „Ziua Norocoasa” prin care oferim clientilor nostri tarife extrem de avantajoase pentru destinatiile de vacanta” a declarat Paula Ardelean, vice-presedinte marketing & vanzari Carpatair.

Pentru perioada orarului de vara, Carpatair a introdus incepand cu data de 1 mai „Zborurile de duminica”. Cursele aditionale vor fi operate in zilele de duminica prin hub-ul de la Timisoara catre 10 destinatii externe din Ucraina, Moldova, Italia, Germania si Grecia si o destinatie interna (Bacau).

Infiintata in 1999, Carpatair este in prezent cea mai mare companie aeriana regionala din Europa de Sud-Est operand in principal pe piete regionale de nisa.

Carpatair opereaza in prezent pe 10 aeroporturi interne si 18 aeroporturi externe. Numarul total al zborurilor regulate operate de companie este de peste 360 de zboruri/saptamana spre 30 de destinatii din 6 tari.

Din 2009 Carpatair a inceput procesul de extindere a operatiunilor in tara prin lansarea de zboruri directe spre Italia din Bucuresti-Otopeni, Craiova si Bacau.

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri