7 Iunie 2010

Strategii simple de crestere a profiturilor companiei



Exista modalitati simple de imbunatatire a profiturilor indiferent de tipul de business: stabilirea unor strategii de promovare, transformarea promovarii in clienti, determinarea consumatorilor sa faca achizitii mai scumpe si mai dese si obtinerea unor marje de profit mai mari.
Daca reusiti sa mariti acesti factori cu 10% veti putea oferi intregii afaceri un surplus important, recomanda revista de specialitate Entrepreneur.com.

In general proprietarii de afaceri se axeaza pe “cele mai la indemana operatiuni din companie”. Totusi, puteti aplica invers modalitatile de crestere si puteti incepe cu marjele de profit. In majoritatea cazurilor aceasta inseamna sa va axati mai putin pe promovare dat fiind ca este cea mai costisitoare modalitate de a sprijini eforturile dumneavoastra. In timp ce alte cifre sunt stabilite, puteti astfel sa renuntati la eforturile si resursele dumneavoastra dedicate promovarii.

Daca veti aplica aceste cinci strategii simple, le puteti folosi imediat pentru a spori cresterile care ca alimenteze profitul din afacerecea dumneavoastra. Majoritatea dintre acestea implica resurse care probabil deja exista in compania dumneavoastra sau mici trucuri pentru strategii pe care le folositi sau le-ati folosit in trecut.

Pentru a mari marjele de profit trebuie sa gasiti cel mai bine vandut produs si sa ii mariti pretul cu 10%. Daca nu stiti care este cel mai bun produs al dumneavoastra este momentul sa il gasiti. Odata ce l-ati identificat mariti pretul produsului sau serviciului cu 10 procente. Este o marire foarte mica pe care consumatorii nu o vor sesiza.

Creati scr'+'ipturi (n.r. – sales scr'+'ipts) pentru dumneavoastra si oamenii importanti din companie. Scripturile reprezinta familiarizarea consumatorului cu anumite servicii sau produse si explicarea felului in care aceste produse vor ajuta consumatorii. Acest tip de prezentare ajuta la structurarea procesului de vanzare, mai ales daca nu va considerati o persoana de vanzari obisnuita. Scripturile ar putea ajuta si la construirea unui raport, care va duce la vanzari mai mari.

Pentru a mari numarul mediu de tranzactii creati programe de loialitate si referinte. In timp ce multe companii folosesc aceasta strategie, putine reusesc sa le foloseasca corect sau sa creeze valoare adaugata de la aceste programe. Pentru a primi un program de pareri trebuie sa gasiti cei mai loiali consumatori. Aceasta implica o anumita sarguinta pentru segmentarea consumatorilor. Prin executarea corecta puteti crea un program de recompense si un program de recomandari care este profitabil si care ofera reduceri.

Pentru a mari rata de conversie trebuie sa creati garantii mai ales daca ceilalti jucatori din segment nu au. Garantiile sunt cea mai buna modalitate de a transforma clientii si a stabili relatii cu consumatorii pe termen lung. Aceasta se aplica in categorii unde garantiile sunt greu de garantat sau in industrii care nu ofera garantii.

Pentru a mari numarul promovarilor, testati si masuratii mai intai modalitatile ieftine, iar ulterior treceti la reclama platita. In general, in cadrul unei companii promovarea este cea mai costisitoare strategie. De aceea este important sa incepeti cu modalitati ieftine prin care sa masurati rezultatele inainte de a incepe sa cheltuiti mii de euro in publicitate. Online-ul este o modalitate excelenta de promovare. Cheia este sa va asigurati ca sunteti in vizorul audientei dumneavoastra, ca aveti o oferta irezistibila, iar produsul dumneavoastra este orientat atat catre raspuns, cat si spre vanzari.

Trebuie sa tineti minte ca pentru o dezvoltare la inceput trebuie sa vedeti rezultate in partea de baza a operatiunilor dumneavoastra. O crestere de 10% in fiecare din aceste arii va avea un impact semnificativ in castigurile dumneavoastra atat timp cat mentineti si costurile.



Citeste si