Polițiștii de frontieră români și bulgari din cadrul Punctului de Trecere a Frontierei Giurgiu Ruse au descoperit, în urma unui control efectuat asupra unui autocamion, peste 2.000 de bunuri, purtând însemnele unor branduri de lux şi care prezentau suspiciuni de contrafacere, în valoare de aproximativ 900.000 lei.

În data de 5 iulie 2024, în jurul orei 14:00, în Punctul de Trecere a Frontierei Giurgiu Ruse, s-a prezentat pentru a intra în un cetățean turc, în vârstă de 44 de ani, aflat la volanul unui autocamion ce transporta vată minerală de la o societate din Turcia pentru România.

Cu ocazia efectuării controlului de frontieră asupra mijlocului de de transport, echipa comună de control formată din poliţişti de frontieră români și bulgari a descoperit, în compartimentul marfă, peste 2.000 de bunuri constând în articole de parfumerie, toate purtând însemnele unor mărci cunoscute, care prezentau suspiciuni de contrafacere.

Produsele, în valoare totală de aproximativ 900.000 lei dacă ar fi fost comercializate ca bunuri de marcă, au fost ridicate în vederea continuării cercetărilor, iar în cauză, față de șoferul turc, poliţiştii de frontieră efectuează cercetări sub aspectul săvârşirii infracţiunii de punere în circulaţie a unui produs purtând o marcă identică sau similară cu o marcă înregistrată, urmând ca la finalizarea acestora să fie propuse soluții legale prin unitatea de parchet.

Sursa foto: Politia de Frontieră Română

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri