“Toate programele de training si toate intalnirile cu personalul de suport si cu membrii retelei au loc de la birou sau chiar din confortul propriei locuinte. Pentru realizarea intalnirilor online, Realpro foloseste cele mai performante sisteme de videoconferinte si colaborare online”, a declarat Sorin Udrea, Marketing & Training Director Realpro.
Spre deosebire de o franciza imobiliara clasica, care necesita investitii de zeci de mii de euro, agentii imobiliari care doresc sa detina un birou Realpro nu trebuie sa faca o investitie initiala si nu platesc nicio taxa de franciza. Costurile lunare ale unui birou sunt reprezentate de o redeventa fixa in valoare de 300 de euro si o redeventa procentuala egala cu 6% din incasari, care include toate serviciile de training, coaching si suport oferite de echipa Realpro.
Taxa de redeventa include toate instrumentele tehnologice puse la dispozitia biroului: Realpro PowerWebsite - propriul website al biroului, Realpro Office – software de administrare contacte si proprietati, flexmls – software de listare a proprietatilor, Marketing Assistant – software de realizare materiale de marketing si publicitate in ziare.
Agentii care doresc sa detina un birou Realpro pot obtine intreaga afacere la cheie, incluzand software-ul amintit si programele de marketing si materialele de marketing, echipa de suport, dar si un proces cu 106 activitati pentru vanzarea de case. Fiecare agent beneficiaza de training gratuit pe o perioada de 90 de zile, cu 12 module de training si coaching pentru lansarea afacerii. Ulterior, agentul beneficiaza gratuit de programe de mentoring la fiecare doua saptamani si de programe de instruire continua.
Realpro este sistemul nord american de vanzare garantata a caselor unifamiliale si apartamentelor. Birourile companiei sunt situate in Bucuresti, in Union International Business Center.
Pe piata agentiilor imobiliare in franciza mai activeaza Remax si Century 21.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: