În plin Campionat European de Fotbal, toate drumurile duc la... mall. Compania Iulius, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de proiecte de retail din România, cu centre comerciale în Iaşi, Timişoara, Cluj şi Suceava, le face microbiștilor, dar și publicului larg o propunere pe care nu o pot refuza: aceea de a urmări meciurile în grădinile sau pe terasele zonei de food court din centrele comerciale, unde au fost amplasate ecrane gigant. În paralel, restaurantele şi terasele care au difuzat meciurile naţionalei au fost arhipline şi au avut vânzări foarte bune, o mare parte dintre acestea epuizându-şi stocurile de bere pregătite.

Proiectele mixed-use Palas Iași şi Iulius Town Timişoara, dar şi mallurile Iulius din Cluj-Napoca și Suceava sunt, zilele acestea, destinația favorită a localnicilor de toate vârstele. „Ancora” EURO 2024 generează cifre de trafic în creştere în special atunci când joacă echipa naţională. De exemplu, la meciul decisiv de miercuri al României cu Slovacia, traficul a crescut cu aproximativ 25% faţă de o zi de miercuri obişnuită.

euro 2024 iulius

FOTO | EURO 2024, la mall: Românii s-au îngrămădit să vadă meciurile tricolorilor în centrele comerciale Iulius din Iaşi, Timişoara, Cluj şi Suceava

În proiectele Palas din Iaşi și la Iulius Town Timișoara, care integrează funcțiuni de office, retail și entertainment, numeroși chiriași din HoReCa – operatori de restaurante, cafenele, berării – s-au dotat cu ecrane pentru vizionarea meciurilor şi au venit şi cu oferte.

De exemplu, restaurantul Czeckin by Staropramen din Iulius Town Timişoara a făcut cinste celor 330 clienţi din local cu câte o bere, pentru golul înscris de România în meciul cu Slovacia. Toate acestea sporesc atmosfera electrizantă care atrage publicul de orice vârstă. Tineri, copii, persoane vârstnice sunt prezente pe „stadioanele” mallurilor pentru a se bucura de spectacolul fotbalului european. Însă majoritatea sunt tinerii generaţiei Z, mari consumatori de mall, care trăiesc în premieră emoția participării României la EURO, iar bucuria manifestată la victorii este contagioasă.

Mallurile sunt despre experiențe, nu doar despre shopping, și ne-am obișnuit publicul să organizăm continuu evenimente beneficiind de avantajul grădinilor generoase pe care le-am creat în proiectele noastre. Ce poate fi mai plăcut, într-o seară de vară, decât să te bucuri de răcoarea unui parc, de compania prietenilor și de victoria echipei favorite? Este fascinant spectacolul suporterilor la meciurile României, bucuria, entuziasmul se simt în tot orașul. Publicul este diverse: tineri, studenți, familii, clienți obișnuiți ai mall-ului, dar și grupuri de fani ai fotbalului care au venit organizați și echipați cu tricouri, pictați pe față etc. Traficul în creștere, apetitul mai mare pentru consum sunt vești bune și pentru partenerii din proiectele noastre, mai ales operatorii HoReCa, ale căror afaceri au de câștigat.

reprezentanţi Iulius

euro 2024 iulius

Meciurile au fost difuzate şi pe terasele zonei de food court din malluri, iar operatorii au înregistrat vânzări peste cele din zilele obişnuite, unii făcând cu greu faţă numărului considerabil de comenzi.

La Palas, situat în centrul Iaşului, la toate meciurile României, indiferent de oră, parcul unde se difuzează meciurile, pe un ecran de mari dimensiuni, a fost arhiplin. „Estimăm că la fiecare meci al României am avut, în medie, peste 1.500 de spectatori, la care se adaugă alte câteva sute care au vizionat partidele la restaurantele şi terasele pe care le avem în proiect. Pe toată perioada meciurilor, toate terasele au fost pline, clienții aveau nevoie de rezervare pentru a prinde o masă disponibilă. Miercuri, le-am pregătit suporterilor o surpriză, la care au raliat imediat.

FOTO | EURO 2024, la mall: Românii s-au îngrămădit să vadă meciurile tricolorilor în centrele comerciale Iulius din Iaşi, Timişoara, Cluj şi Suceava

Un tricou gigant, de 15 metri lungime și 7 metri lățime, a fost `purtat` prin Palas de zeci de oameni. Tricoul este o replică a echipamentului oficial pe care tricolorii îl poartă la Campionatul European de Fotbal. Confecționarea acestuia s-a realizat în timp record, în doar 8 ore, în mod normal executarea unui astfel de proiect ar fi necesitat 3 zile lucrătoare”, au declarat reprezentanţii Palas Iaşi.

euro 2024 iulius

La mare căutare au fost şi magazinele sportive din malluri, care au epuizat rapid stocurile cu tricourile galbene, fie oficiale, pentru suporteri sau de antrenament.

Grupul Iulius, cu investiții de peste 1,2 miliarde de euro în rețeaua Iulius Mall, proiectele de regenerare urbană Palas Iași și Iulius Town Timișoara, cea mai mare clădire de birouri din România Palas Campus, dar și conceptul de retail de proximitate Family Market, este în mod tradițional promotorul unor evenimente cu mare priză la public, organizate tot timpul anului.

Sursa foto: Iulius

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri