Finalizarea intregului proces de extindere si modernizare este estimat pentru jumatatea anului viitor, moment din care Shopping City Buzau isi propune sa ofere cea mai mare varietate de optiuni de petrecere a timpului liber si relaxare pentru familiile din regiune, astfel ca mixul de magazine si cel de restaurante a fost, in ultima perioada, in proces de remodelare.
Extinderea si modernizarea Shopping City Buzau reprezinta o investitie de 16 milioane de euro, pe care NEPI Rockcastle o face in dezvoltarea orasului si regiunii. In plus, lucrarile, ce au debutat in octombrie 2018, implica si forta de munca locala, o treime dintre cei peste 400 de muncitori de pe santier fiind localnici. Alte peste 120 de locuri de munca permanente vor fi create odata cu deschiderea noilor magazine din cadrul extensiei.
KFC se va redeschide in noua zona de food, intr-un spatiu mai mare, iar vizitatorii Shopping City Buzau vor mai regasi in acelasi areal si branduri precum McDonalds, Spartan, Mesopotamia, Mado sau Toledo. Oferta culinara va fi completata de Tutti Caffe, Cofetaria Andrei si Corina Caffe.
Printre brandurile de fashion se regasesc LC Waikiki si Hervis, in timp ce zona de beauty aduce inaugurarea primului magazin Yves Rocher. Tot pe lista premierelor se mai regasesc Victoria Home, OptiBlu si Farmacia Max. Concomitent, Orsay, Pepco, Picasso, Exigent, Jolidon si Class sunt brandurile care se vor reloca in spatii noi, din cadrul extensiei Shopping City Buzau. Suprafata suplimentara de aproximativ 6.000 de metri patrati va mai gazdui si cel mai mare cinematograf multiplex din regiune, care va fi inaugurat, de asemenea, in 2020.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: