7 Noiembrie 2017

Ce branduri aduce NEPI Rockcastle, din 16 noiembrie, in extensia Shopping City Galati?



Extensia si modernizarea Shopping City Galati presupun o investitie de aproximativ 30 de milioane de euro. Prin acest proiect, centrul comercial adauga celor 27.000 de metri patrati existenti o suprafata închiriabila de 21.000 de metri patrati.

NEPI Rockcastle, unul dintre principalii jucatori pe piata imobiliara de retail din Europa Centrala si de Est, anunta inaugurarea primelor branduri de cumparaturi si divertisment din cadrul extensiei centrului comercial Shopping City Galati. Astfel, pe 16 noiembrie, in mall vor fi inaugurate magazine ale brandurilor Hervis, Lee Cooper, LEVIs, Sephora, Douglas, Pandora, Kultho, MeliMelo Home, Pizza Hut, Starbucks, dar si un cinema multiplex Cinema City, urmand ca pana la finalul lunii sa fie inaugurate si magazinele Pull&Bear, Bershka si Stradivarius. In lunile urmatoare, noi branduri de renume se vor alatura ofertei comerciale.

Procesul de extindere si modernizare a mall-ului a presupus construirea unui nou nivel, dedicat zonei de divertisment, cu cinema, restaurante, cafenele si terasa exterioara. Prima faza a proiectului de extensie a Shopping City Galati completeaza mixul de magazine cu branduri de fashion, beauty, accesorii si servicii: Ecco, Kido Bambini, Orsay, Buzz, Bigotti, Sport Vision, Lee Cooper, LEVIs, Douglas, Office Shoes, Hervis, Book City, MeliMelo Home, Teilor, Pandora, Braiconf, Kultho, ProfiHairShop, Yves Rocher, Gerovital, Flormar, Sephora si Penti.

Oferta mall-ului este completata de o zona dedicata divertismentului si de o terasa exterioara, la etaj. Una dintre destinatiile vedeta ale acestei inaugurari este cinematograful multiplex Cinema City, dotat cu 8 sali 2D si 3D, complet digitalizate. Mai mult, zona de restaurante si cafenele este imbogatita cu noi destinatii, printre care Pizza Hut si Starbucks.

„Ne dorim sa pastram in toate centrele comerciale NEPI Rockcastle cele mai ridicate standarde si sa oferim vizitatorilor cele mai avansate experiente de cumparaturi si divertisment. Astfel, suntem permanent atenti la nevoile celor care ne trec pragul si adaptam constant ofertele comerciale ale mall-urilor. Prin acest proces trece si Shopping City Galati”, spune Iuliu Bartha, Asset Manager in cadrul NEPI Rockcastle.

Strategia de dezvoltare a NEPI Rockcastle, aplicata si in cazul mall-ului Shopping City Galati, reprezinta un mix intre parteneriatele strategice cu branduri internationale si dezvoltarea economiei locale, prin accesul oferit brandurilor locale la cea mai avansata destinatie de retail din regiune. Proiectul de extindere si modernizare a Shopping City Galati se aliniaza la intreaga strategie NEPI Rockcastle, care se bazeaza pe cresterea continua a standardelor si permanenta dezvoltare a proiectelor din portofoliu.

NEPI Rockcastle, companie listata la Bursa de Valori din Johannesburg si la Euronext Amsterdam, este cel mai mare investitor imobiliar de retail din Europa Centrala si de Est, dupa capitalizarea bursiera. Compania investeste in dezvoltarea activelor imobiliare din piete competitive din Europa Centrala si de Est, ocupand pozitii de top in tari precum Romania, unde este cel mai mare detinator de proprietati de retail, Polonia, Slovacia, Ungaria, Croatia, Cehia, Serbia si Bulgaria.

Din portofoliul romanesc al companiei fac parte Mega Mall, Mall Promenada, Vulcan Value Center, Shopping City Timisoara, City Park Constanta, Ploiesti Shopping City, Braila Mall, Galati Shopping City, Shopping City Targu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva si alte centre comerciale in intreaga tara, dar si in Serbia, Slovacia, Croatia si Cehia. NEPI detine si cladirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView, Aviatorilor 8 in Bucuresti, City Business Centre in Timisoara si The Office in Cluj.



Citeste si