6 Martie 2015

Pipera Plaza, cel mai nou mall din Bucuresti, se deschide in luna mai: cele mai mari unitati Starbucks si Lidl



Prima etapa a centrului comercial Pipera Plaza se va finaliza in luna mai a acestui an si va cuprinde cele mai mari unitati din Romania ale unor branduri cunoscute ca Lidl sau Starbucks. Proiectul este dezvoltat de Alpha Property Group, parte a grupului german Intercora, una din cele mai mari companii imobiliare din Europa Centrala si de Est, specializata pe dezvoltare imobiliara comerciala, si omul de afaceri Marius Ivan.

“Zona Bucuresti Nord, si in special zona Pipera, este actualul centru de business al Bucurestiului care se dezvolta in fiecare zi si care va lua o noua dimensiune in urmatoarea perioada. In Pipera muncesc si traiesc oameni tineri, dornici sa interactioneze, sa fie conectati, sa se inspire si sa cunoasca. Pentru asta suntem aici“, declara omul de afaceri Marius Ivan, co-owner Pipera Plaza.

Cine sunt chiriasii Pipera Plaza: de la Lidl si Starbuks, la Takko si JYSK

Proiectul dezvoltat in locul fostei piete Pipera se desfasoara in doua etape. In prima etapa finalizata in luna mai 2015, se vor da in folosinta 7.500 mp, urmand ca in toamna aceasta suprafata sa se dubleze. O combinatie intre strip mall si galerie comerciala, proiectul a atras deja branduri internationale ca Starbucks, Lidl, Sportisimo, Takko, Pepco sau Jysk - dar si brandurilor romanesti: Wine Republic, Salad Box, CTS Corner, Dinner Food, FarmaVital, Tip Top, 5ASEC, Pizza Bonita sau Cataleya care au inchiriat spatii in viitorul centru comercial.

Cea mai mare cafenea Starbucks si cel mai mare Lidl

Starbucks inaugureaza in Pipera Plaza cea mai mare cafenea din Romania, alaturi de Lidl si Jysk care au ales sa lanseze aici cele mai mari locatii din Romania. Strategia dezvoltatorului se bazeaza pe oferirea unui mix care sa raspunda nevoilor comunitatii de proximitate. In Pipera Plaza se vor regasi atat restaurante si cafenele, cat si magazine de decoratiuni, imbracaminte, beauty sau modalitati de petrecere a timpului liber. In strategia de dezvoltare este implicat si un spatiu de tip pop-up store ce va fi oferit pe perioade scurte de timp brand-urilor interesate. In cadrul acestuia se vor putea dezvolta magazine tematice. In fiecare weekend vor avea loc evenimente si targuri tematice: piata de weekend, targ de produse bio, targ de Craciun sau de Paste.



Citeste si