Cum vrea Vitantis sa prinda viata: magazin outlet cu preturi de la 3 lei
Printre noii chiriasi ai centrului comercial se numara outletul San Francisco Concept, cu o suprafata de 1.400 de mp. Magazinul se va deschide vineri si va avea peste 10.000 de produse la preturi incepand de 3 lei.
”Deschiderea outlet-ului San Francisco Concept, redeschiderea magazinelor Reserved si Cropp Town cu o suprafata de 600 mp, respectiv 250 mp, precum si a Takko pe o suprafata de 600 mp, transforma Centrul Comercial Vitantis intr-o destinatie de cumparaturi mai atractiva si mai apropiata decat alte magazine similare”, declara managementul Vitantis cu aceasta ocazie.
“Am ales acest concept intrucat vrem sa venim in intampinarea dorintelor si a puterii de cumparare diminuate”, explica managementul Vitantis.
Vitantis Shopping Center este unul din cele mai mari Centre Comerciale din partea de sud a Bucurestiului. Reteaua este formata din Carrefour (hypermarket), Praktiker (DIY), Tehnomarket, Domo si magazinul de mobila Casa Rusu, precum si o galerie comerciala.
Prima faza a proiectului, incluzand si magazinul de bricolaj Praktiker, a fost finalizata la sfarsitul anului 2006. Vitantis Shopping Center are o suprafata totala construita ce atinge aproximativ 39.110 metri patrati. Proiectul este deservit de o parcare cu 800 de locuri.