Departamentul de Justiție al Statelor Unite a publicat un amendament pe site-ul oficial în care apare un nou document, de această dată semnat de vicepreședintele executiv AUR, Marius Lulea, din care rezultă că a acceptat contractul de lobby încheiat pe data de 31 martie în Statele Unite cu firma BGD, scrie G4Media.
G4Media.ro a dezvăluit în premieră pe data de 23 aprilie existența contractului, însă la data respectivă în documentel apărea doar semnătura reprezentantului firmei BGD, Daniel Delnero. AUR a negat la vremea respectivă existența vreuneui contract sau că ar fi semnat vreun contract. Ulterior, AUR a depus o sesizare la Direcția de Investigare a Infracțiunilor de Crimă Organizată și Terorism împotriva G4Media.ro pe motiv că ar fi transmis informații false. Vicepreședintele executiv AUR, Marius Lulea, nu a răspuns întrebărilor G4Media.ro până la ora publicării acestui articol.
Materialul și documentul oficial publicate de G4Media.
Snoop.ro: „Realitatea” a avut un preț mare. George Simion a plătit 3 mil. euro către Realitatea TV
Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) a publicat mai multe date cu privire la cheltuielile din campania pentru turul doi, efectuate de cei doi candidați la alegerile prezidențiale. George Simion a direcționat cei mai mulți bani către postul de televiziune Realitatea TV.
Pe 21 mai 2025, Autoritatea Electorală Permanentă a publicat noi informații privind cheltuielile din campania electorală a lui George Simion, candidatul AUR la alegerile prezidențiale. Potrivit investigației realizate de Snoop.ro, în doar două săptămâni, George Simion a cheltuit 27,9 milioane de lei.
Cea mai mare parte a bugetului a fost direcționată către promovarea pe televiziuni, unde Realitatea PLUS a încasat 15,05 milioane de lei (aproximativ 3 milioane de euro). Suma a fost plătită prin intermediul DBV Media House, o companie controlată de familia Păcuraru.
Pe zona digitală, firma DGI Multimedia Design (cunoscută ca partener tradițional al AUR pentru campaniile online) a primit 3,2 milioane de lei pentru promovarea candidatului de extremă-dreapta. Alte 350.000 de lei au mers către Hirschkorn Verlag und Media SRL, deținută de Claudiu Catargiu, tot pentru publicitate politică online.