In 2008, producatorul a obtinut un profit net de 8,52 milioane lei (2,3 milioane euro), in crestere cu 1.755%, si o cifra de afaceri neta de 49,95 milioane lei, in urcare cu 29%.
“Rezultatele financiare au fost posibile datorita transformarilor importante care s-au operat in companie: restructurari, reduceri de costuri, investitii in vanzari si marketing, dar in primul rand datorita schimbarii culturii organizationale”, a declarat Andi Dascal, directorul general al Prodvinalco.
Prodvinalco Cluj-Napoca: Trimestrul urmator se prefigureaza a fi cel mai dificil din ultimii ani
Conform MEMRB Romania, Prodvinalco detine pe piata bauturilor alcoolice locul 1 in categoria Bitter, cu brandul Senator, cu o cota de piata volumica de 52,8%, locul 3 in categoria Alcoholic Drinks cu o cota de 7,2% (brandurile Monopol, R26 si V33), locul 5 in categoria Brandy cu o cota de 4,6% (brandul Iancu) si locul 4 in categoria Vermut cu o cota de 5,1% (brandul Florio Senator)
Producatorul are un capital social de 2,09 milioane lei, impartit in 20,98 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,1 lei.
Cel mai mare actionar al societatii este Dorin-Mircia Todea, cu o detinere de 17,09%, urmat de presedintele companiei Vasile Albon cu 15,22% si Viorel Hosu cu 10,14%.
Valoarea de piata a companiei este de 39,87 milioane lei (9,5 milioane euro) conform ultimei cotatii de 1,9 lei/actiune.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: