“Consolidarea magazinului Cocor a fost necesara deoarece,fiind construit in anul 1970, nu mai era o cladire sigura din punct de vedere seismic. Pe langa consolidarea seismica, suprafata construita a crescut de la 10.000 mp la 25.000 mp, iar suprafata inchiriabila a crescut de la 6.000 mp la 10.000 mp”, au explicat reprezentantii companiei.
Motivele intarzierii lucrarilor de renovare au fost reprezentate de: modificarea proiectului initial, finalizarea cu dificultate a contractului cu Distrigaz, presiunea bancii care nu a efectuat platile la timp si a impus renegocierea dobanzii, precum si de lipsa finantarii pentru chiriasii care urmau sa isi amenajeze spatiile, se arata intr-un raport recent al Cocor Bucuresti.
Brandul magazinului a fost schimbat in Cocor Department Store, iar targetul este compus din populatia cu venituri de peste 2.500 euro/persoana/luna, potrivit raportului mentionat.
Printre cei 90 de chiriasi ai proiectului se numara: Laura Biagiotti, Calvin Klein Jeans, Carmens, Carlo Ventini, Caprice, Diesel, Eden Spa, Mastai Ferretti, Ferromoda, Frame, Gabriela Bijoux, Guara, Giani Conti, High Heels, Saccio, Reiker, Raul Design, Raxella, Leofex, Marco, Josef Seibel, Levi's kids, Rifle, Triumf, Seroussi, Pierre Cardin, Parisienne, Di Gregorio, Marino Orlandi, Yokko, Liza Panait, Picolo Mondo si Trussardi.
Cocor Bucuresti are un capital social de 12,06 milioane lei, impartit in 301.691 actiuni cu valoarea nominala de 40 lei.
Actionarii principali ai societatii sunt SIF Muntenia (SIF4), cu 10%, Liviu Ursan, cu 14,83%, Daniel Stoica, cu 14,65% din actiuni, si Broadhurst Investments, cu 13,32% din capitalul social. De asemenea, SIF Transilvania are o participatie de 10,24% din capitalul companiei.
Valoarea de piata a companiei este de 67,88 milioane lei, conform ultimei cotatii de 289 lei/actiune.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: